Tarnów-Rzeszów - dojazd na miejsce rozpoczęcia pielgrzymki

d a n e w y j a z d u 100.47 km 0.00 km teren 06:14 h Pr.śr.:16.12 km/h Pr.max:45.30 km/h Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1304 m Kalorie: kcal Rower:
Środa, 11 września 2013 | dodano: 17.09.2013

Z rana w mżawce do Katowic. W Tarnowie wysiadłem z pociągu przy niezłej pogodzie. Skierowałem się znaną mi z 2004 i 2005 roku trasą przez Skrzyszów, Łęki Górne w stronę Pilzna a dalej przez Głobikową, Małą, Wolę Zgłobieńską w stronę Rzeszowa. Końcówka w narastającym deszczu i po ciemku. Bez nawigacji nie byłoby szans.

Widok dworca kolejowego w Tarnowie od strony peronów © TomekChorzow

Tarnów - dworzec kolejowy po remoncie © TomekChorzow

Takie zabudowania też się spotyka © TomekChorzow

Pilzno - wieża kościoła pod wezwaniem Świętego Jana Chrzciciela © TomekChorzow

Pilzno - Rynek w trakcie przebudowy © TomekChorzow

Podjazd w okolicy Głobikowej © TomekChorzow

Zielone tło © TomekChorzow

Mała - kościół pod wezwaniem Świętego Michała Archanioła © TomekChorzow

Kapliczka w Broniszowie © TomekChorzow