Rzeszów-Orzechówka

d a n e w y j a z d u 71.05 km 0.00 km teren 04:16 h Pr.śr.:16.65 km/h Pr.max:47.00 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1106 m Kalorie: kcal Rower:Author Reflex
Czwartek, 12 września 2013 | dodano: 23.09.2013

W dniach od 12 do 15 września dane mi było uczestniczyć w XI Górskiej Pielgrzymce Rowerowej z Rzeszowa do Dębowca.
Pielgrzymi wspólnie uczestniczą we mszach świętych, spotykają się na noclegach, lecz trasę pokonują w 2 grupach: grupa terenowa jedzie szlakami i głównie drogami gruntowymi, a grupa szosowa – drogami asfaltowymi.
Więcej szczegółów o samej pielgrzymce na www.rowerowa.eu
Po mszy świętej w kościele Matki Bożej z La Salette w Rzeszowie, w której uczestniczyła też spora grupa pielgrzymów pieszych zdążających do Dębowca wyruszyliśmy w drogę.
Bardzo ciekawa i malownicza trasa przez Pogórze Dynowskie. Pierwszego dnia najbardziej malowniczym odcinkiem był podjazd serpentynami z Izdebek w stronę Przysietnicy.

Rzeszów - fasada kościoła pod wezwaniem Matki Bożej z La Salette © TomekChorzow

W deszczu rozpoczynamy pielgrzymkę © TomekChorzow

Hłudno - fasada kościoła pod wezwaniem świętej Klary © TomekChorzow

Z Hłudna wyjeżdżamy po serpentynach w górę © TomekChorzow

Wyjazd z Hłudna © TomekChorzow

Na podjeździe © TomekChorzow

Z Hłudna docieramy do Izdebek © TomekChorzow

Przed nami liczne zakręty © TomekChorzow

Wyjeżdżając z Izdebek pokonujemy malownicze serpentyny © TomekChorzow

Nawiedzamy sanktuarium Matki Bożej Starowiejskiej © TomekChorzow

Stara Wieś - fasada kościoła © TomekChorzow

Orzechówka - dom rekolekcyjny Ojców Jezuitów był dla nas gościnnym miejscem pierwszego noclegu © TomekChorzow