Orzechówka-Jaśliska

d a n e w y j a z d u 90.95 km 0.00 km teren 05:14 h Pr.śr.:17.38 km/h Pr.max:46.00 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:1115 m Kalorie: kcal Rower:Author Reflex
Piątek, 13 września 2013 | dodano: 23.09.2013

Orzechówka-Strachocina-Zarszyn-Besko-Rudawka Rymanowska-Głębokie-Rymanów-Królik Polski-Przełęcz Szklarska (580 m n.p.m.)-Szklary-Daliowa-Jaśliska

Ołtarz w kaplicy pod wezwaniem Trzech Króli w Orzechówce © TomekChorzow

Żegnamy Orzechówkę © TomekChorzow

W oddali mijamy jeszcze sanktuarium w Starej Wsi © TomekChorzow

Strachocina - sanktuarium świętego Andrzeja Boboli © TomekChorzow

Na terenie sanktuarium w Strachocinie © TomekChorzow

IV stacja - przedstawiono Matkę Bożą z Dzieciątkiem spotykającą cierpiącego Jezusa © TomekChorzow

Stacja XII © TomekChorzow

Stacja XIII drogi krzyżowej w Strachocinie © TomekChorzow

Wsród znajomych z poprzednich pielgrzymek © TomekChorzow

Na trasie gdzieś w pobliżu Beska © TomekChorzow

Malownicze miejsce - Przełom Wisłoka w Rudawce Rymanowskiej © TomekChorzow

W Rudawce Rymanowskiej nad Wisłokiem © TomekChorzow

Przełom Wisłoka w Rudawce Rymanowskiej © TomekChorzow

Nad Wisłokiem w Rudawce Rymanowskiej © TomekChorzow

Na ostatnim odcinku przejazd przez Przełęcz Szklarską. W najwyższym punkcie złapał nas deszcz, który sprawił, że na nocleg zajechaliśmy już nieźle przemoczeni.

W Jaśliskach drożdżówka z czekoladą :) z wieczornego wypieku © TomekChorzow