ostatnie stadium...

d a n e w y j a z d u 17.03 km 0.50 km teren 01:13 h Pr.śr.:14.00 km/h Pr.max:28.20 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Wtorek, 16 września 2014 | dodano: 16.09.2014

.. przeżywa tylna opona w Krossie (Geax Street Runner 26x1.25). Nie po raz pierwszy zniszczyłem oponę przez nadmierne napompowanie, a szkoda jej, bo ma bardzo mały opór toczenia, choć może trochę zbyt delikatna i wąska jak na miejskie krawężniki i tory tramwajowe. Spróbuję ją jeszcze jakoś zaszyć. W każdym razie z lękiem dojechałem z Piaśnik, gdzie się zorientowałem, że wygląda już tak źle. W każdej chwili mógł nastąpić wystrzał, pomimo że i tak guma jest podłożona od wewnątrz.
poniżej zdjęcie zrobione po szczęśliwym powrocie do biura na Rynek.
Geax Street Runner 26x1.25 dogorywa
Geax Street Runner 26x1.25 dogorywa © TomekChorzow
Tor speedrowerowy na Skałce
Tor speedrowerowy na Skałce © TomekChorzow
Nowo powstała plomba u zbiegu ulic Juliusza Ligonia i Pudlerskiej na Cwajce
Nowo powstała plomba u zbiegu ulic Juliusza Ligonia i Pudlerskiej na Cwajce © TomekChorzow