Górska Rowerowa Pielgrzymka do Dębowca I dzień: Rzeszów-Orzechówka

d a n e w y j a z d u 90.29 km 0.00 km teren 05:03 h Pr.śr.:17.88 km/h Pr.max:46.10 km/h Temperatura:23.0 HR max:185 (107%) HR avg:135 ( 78%) Podjazdy:1053 m Kalorie: 3882 kcal Rower:Author Reflex
Czwartek, 18 września 2014 | dodano: 22.09.2014

W dniach od 18 do 21 września dane mi było uczestniczyć w XII Górskiej Pielgrzymce Rowerowej z Rzeszowa do Dębowca.
Po raz siódmy wyruszam na pielgrzymi rowerowy szlak z Rzeszowa – stolicy pięknego Podkarpacia. Tutaj – choć to daleko od Śląska i ludzie nie godają, tylko mówią jakby nieco inaczej – czuję się dobrze. Tu jest Polska - serdeczna, gościnna i katolicka i przez to taka nasza i wspaniała.
Pielgrzymi wspólnie uczestniczą we Mszach świętych i konferencjach, spotykają się na noclegach, lecz trasę pokonują w 2 grupach: grupa terenowa jedzie szlakami i głównie drogami gruntowymi, a grupa szosowa – drogami asfaltowymi.
Więcej szczegółów o samej pielgrzymce na www.rowerowa.eu
Po Mszy Świętej w kościele Matki Bożej z La Salette w Rzeszowie, w której uczestniczyła też spora grupa pielgrzymów pieszych zdążających do Dębowca wyruszyliśmy w drogę.
Bardzo ciekawa i malownicza trasa przez Pogórze Dynowskie. Pierwszego dnia najbardziej malowniczym odcinkiem był podjazd serpentynami z Izdebek w stronę Przysietnicy.
Na nocleg zajeżdżamy do Orzechówki do pięknie położonego wśród lasów domu Ojców Jezuitów.

W kościele Matki Boskiej Saletyńskiej w Rzeszowie
W kościele Matki Boskiej Saletyńskiej w Rzeszowie © TomekChorzowWyruszamy za chwilę
Wyruszamy za chwilę © TomekChorzow
Pierwszy postój przy kapliczce w okolicach Przylasku
Pierwszy postój przy kapliczce w okolicach Przylasku © TomekChorzow
Malownicze Pogórze Dynowskie
Malownicze Pogórze Dynowskie © TomekChorzow
Na trasie
Na trasie © TomekChorzow
Kościół w Dynowie
Kościół w Dynowie © TomekChorzow

Na serpentynach z Izdebek w stronę Przysietnicy
Na serpentynach z Izdebek w stronę Przysietnicy © TomekChorzow

Na serpentynach z Izdebek
Na serpentynach z Izdebek © TomekChorzow
Z Izdebek w stronę Przysietnicy
Z Izdebek w stronę Przysietnicy © TomekChorzow
U Matki Bożej Starowiejskiej
U Matki Bożej Starowiejskiej © TomekChorzow
Kaplica w domu w Orzechówce
Kaplica w domu w Orzechówce © TomekChorzow
W kaplicy Domu Jezuitów w Orzechówce w ołtarzu znajduje się obraz przedstawiający pokłon Trzech Króli © TomekChorzow