z Lądu do Gniezna

d a n e w y j a z d u 49.98 km 0.00 km teren 02:35 h Pr.śr.:19.35 km/h Pr.max:29.90 km/h Temperatura:28.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:205 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Wtorek, 1 września 2015 | dodano: 03.09.2015

Przedpołudnie z Michałem – ostatnie rozmowy przed dłuższym rozstaniem i wspólne zwiedzanie klasztoru, seminarium i najbliższego otoczenia.
O 13 czas się rozstać i w drogę. Zamierzałem jeszcze pokłonić się relikwiom Świętego Wojciecha w Gnieźnieńskiej Katedrze, ale nie było mi to dane tym razem. Trochę za mało czasu, toteż prosto udałem się na dworzec i dojechałem ostatnim – jak się okazuje sensownym połączeniem do Katowic. Następne pociągi były już opóźnione o kilkanaście godzin z powodu nawałnicy, która powaliła drzewa na tory pomiędzy Poznaniem i Szczecinem. Niemniej jednak udało się znowu spojrzeć na jakże piękną Wielkopolskę – wioski i miasteczka porozrzucane wśród pól, połączone wąskimi drogami brukowanymi polnym kamieniem – tego u nas na Śląsku nie doświadczysz.

Michał w Lądzie
Michał w Lądzie © TomekChorzow

Na terenie klasztoru w Lądzie
Na terenie klasztoru w Lądzie © TomekChorzow

Kościół w Lądzie a po prawej stronie wyłania się budynek Seminarium Duchownego Towarzystwa Salezjańskiego © TomekChorzow

Opactwo Cysterskie w Lądzie nad Wartą- od strony boiska
Opactwo Cysterskie w Lądzie nad Wartą- od strony boiska © TomekChorzow
Nad autostradą A2 przed Słupcą
Nad autostradą A2 przed Słupcą © TomekChorzow
W Witkowie
W Witkowie © TomekChorzow

Rower jedzie w ze mną w TLK Gwarek do Katowic
Rower jedzie w ze mną w TLK Gwarek do Katowic © TomekChorzow

Kategoria samotna wycieczka, z rowerem w pociągu