Do Koszęcina i z powrotem w sprawach zawodowych..(i nie tylko)....

d a n e w y j a z d u 136.44 km 25.00 km teren 07:24 h Pr.śr.:18.44 km/h Pr.max:50.10 km/h Temperatura:22.0 HR max:181 (105%) HR avg:149 ( 86%) Podjazdy:1039 m Kalorie: 6641 kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 19 września 2015 | dodano: 20.09.2015

...a więc wiadomo było, że zbierze się ponad 100km. Deszcz, który spadł w nocy sprawił, że powietrze było świeże, rześkie. Upał nie doskwierał jak wiele razy tego lata. Od bardzo dawna w lasach trzeba było omijać kałuże i to tym liczniejsze im bliżej Koszęcina.
Okazuje się też, że mimo iż do Koszęcina i z powrotem jechałem już tyle razy, to można znaleźć odcinki, których wcześniej nie znałem. W drodze powrotnej między innymi przez Wykierz i Wojska oraz park w Reptach.
W drodze powrotnej ok. 18 km przez sam Bytom - od Górników po Łagiewniki. Okazuje się, że zwłaszcza w tym kierunku jest to dość rozległe miasto.

Kopalnia Piekary fedruje
Kopalnia Piekary fedruje © TomekChorzow
Nad Zbiornikiem Kozłowa Góra
Nad Zbiornikiem Kozłowa Góra © TomekChorzow
Słonecznie na zakończenie lata
Słonecznie na zakończenie lata © TomekChorzow
W Zielonej na zielonej trawie
W Zielonej na zielonej trawie © TomekChorzow
Pachnie żywicą
Pachnie żywicą © TomekChorzow
Wiewiórka
Wiewiórka © TomekChorzow
Prawie jak w Azji: przykry widok w wielu miejscach w Polsce - śmieci wzdłuż dróg -świadczą o nas. Nie chodzi o to aby ktoś to sprzątał (choć trzeba by było), ale o to BY NIKT TEGO NIE WYRZUCAŁ w takich miejscach. Trzeba mieć coś nie tak pod kopułą, żeby nie móc tej butelki czy folii zostawić w samochodzie i dowieźć do śmietnika tylko ja wyrzucać przez okno samochodu....
Zaśmiecone przydrożne rowy
Zaśmiecone przydrożne rowy © TomekChorzow
Drogowskaz na Wykierz - tamtędy jechałem
Drogowskaz na Wykierz - tamtędy jechałem © TomekChorzow

Wojska - przydrożny krzyż
Wojska - przydrożny krzyż © TomekChorzow
Wnętrze kościoła pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Wojsce
Wnętrze kościoła pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Wojsce © TomekChorzow
Kościół wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Wojsce
Kościół wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa w Wojsce © TomekChorzow
W głębi Laryszów - lubię taki rozległy widok
W głębi Laryszów - lubię taki rozległy widok © TomekChorzow
Kościół ewangelicki w Laryszowie
Kościół ewangelicki w Laryszowie © TomekChorzow
Na tablicy upamiętniającej ofiary pierwszej wojny światowej przy kościele ewangelickim w Laryszowie prawie same polskie nazwiska © TomekChorzow