w stronę Zagłębia

d a n e w y j a z d u 59.25 km 10.00 km teren 03:20 h Pr.śr.:17.77 km/h Pr.max:36.20 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:494 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 3 października 2015 | dodano: 03.10.2015

Trochę chaotyczny wyjazd (zwłaszcza w drugiej części). A więc po kolei: w chłodny właściwie już jesienny poranek wpierw Park Śląski, potem Bytków i przez Siemianowice na Czeladź Piaski. Stamtąd przez Syberkę w stronę będzińskiego zamku. Jadąc północnym brzegiem Przemszy natknąłem się na targowisko rozłożone między innymi wprost na ścieżce rowerowej - na szczęście tylko krótki odcinek. W sumie dość dobrze się jedzie wałem Przemszy. Wracając chciałem jeszcze zajrzeć na plac papieski przy ulicy Gwiezdnej w Sosnowcu, ale nagły telefon zmusił mnie do zmiany planów i szybszego powrotu do domu najkrótszą drogą czyli przez Szopienice, Rynek w Katowicach i Załęże.

W porannej mgle w Parku Śląskim
W porannej mgle w Parku Śląskim © TomekChorzow

Gdzieś tam pomiędzy Siemianowicami a Czeladzią-Piaskami
Gdzieś tam pomiędzy Siemianowicami a Czeladzią-Piaskami © TomekChorzow
Na moście nad Brynicą
Na moście nad Brynicą © TomekChorzow
Ciekawa zabudowa w Czeladzi-Piaskach
Ciekawa zabudowa w Czeladzi-Piaskach © TomekChorzow

Wygląda jakby ktoś suszył pranie - a to targowisko pod będzińskim Zamkiem
Wygląda jakby ktoś suszył pranie - a to targowisko pod będzińskim Zamkiem © TomekChorzow
Elektrownia Łagisza
Elektrownia Łagisza © TomekChorzow
Kościół pod wezwaniem Nawrócenia Świętego Pawła Apostoła w Dąbrowie Górniczej
Kościół pod wezwaniem Nawrócenia Świętego Pawła Apostoła w Dąbrowie Górniczej © TomekChorzow