wieczorem

d a n e w y j a z d u 11.80 km 0.00 km teren 00:54 h Pr.śr.:13.11 km/h Pr.max:33.20 km/h Temperatura:-16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Niedziela, 3 stycznia 2016 | dodano: 03.01.2016

3 stycznia rozpocząłem sezon 2016 (rowerowy ma się rozumieć).
Bardzo mroźno, ale sucho, więc da się jeździć....
Kościół pod wezwaniem Matki Boskiej Piekarskiej na Górnym Tysiącleciu
Kościół pod wezwaniem Matki Boskiej Piekarskiej na Górnym Tysiącleciu © TomekChorzow

Ciekawostką jest, że ta parafia jest ponoć najmniejszą terytorialnie w naszej archidiecezji, ale o największej gęstości zaludnienia.
A tu ten sam kościół tyle, że od strony wejścia
A tu ten sam kościół tyle, że od strony wejścia © TomekChorzow

Kościół pod wezwaniem Podwyższenia Krzyża Świętego i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych na Dolnym Tysiącleciu © TomekChorzow

Wnętrze tego kościoła absolutnie mi nie odpowiada - przestrzeń sakralna nie sprzyja skupieniu.
Dolny kościół został poświęcony w pamiętnym dniu: 13 grudnia 1981 roku.