Trzeciomajowo....

d a n e w y j a z d u 25.08 km 0.00 km teren 01:41 h Pr.śr.:14.90 km/h Pr.max:44.00 km/h Temperatura:14.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Wtorek, 3 maja 2016 | dodano: 03.05.2016

Przed południem do Bytomia. Z racji Dni Krzyżowych po Mszy Świętej procesja do figury Matki Bożej u zbiegu ulic Krakowskiej i Wojciecha Korfantego połączona z nabożeństwem majowym. Krótko przed g. 12 przybyłem na Rynek, gdzie rozpoczął się bieg Konstytucji 3 Maja. Bezpośrednio przed startem lunęło, zagrzmiało i posypało gradem – trzeba się było chronić w bramie. W drodze powrotnej od granic Chorzowa całkiem sucho.
Nabożeństwo przy kapliczce matki Bożej w Bytomiu
Nabożeństwo przy kapliczce matki Bożej w Bytomiu © TomekChorzow
Kościól pod wezwaniem Ducha Świętego a przed nim czeka mój rower
Kościól pod wezwaniem Ducha Świętego a przed nim czeka mój rower © TomekChorzow
Przygotowania do biegu na Rynku w Bytomiu
Przygotowania do biegu na Rynku w Bytomiu © TomekChorzow

Przed powrotem do domu - po deszczu
Przed powrotem do domu - po deszczu © TomekChorzow