do Sowic

d a n e w y j a z d u 87.08 km 1.00 km teren 04:38 h Pr.śr.:18.79 km/h Pr.max:42.20 km/h Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:822 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Wtorek, 24 maja 2016 | dodano: 24.05.2016

Około godziny 4.20 wyjazd – i jak to często bywa zagmatwana trasa: przez Park Śląski, Chorzów Stary, Maciejkowice, Brzeziny, Brzozowie Kamień, Kamyce, Namiarki, Piekary Śląskie, Radzionków, centrum Tarnowskich Gór do Sowic i Strzybnicy. Powrót przez Repty, Stolarzowice, Karb, Centrum Bytomia i skrajem Łagiewnik. Ciepły już letni poranek. Udało się odwiedzić kilka miejsc, na których zobaczeniu mi zależało. Po g. 4.30 w Parku Śląskim natknąłem się na lochę z młodymi….

Wschód słońca w Maciejkowicach
Wschód słońca w Maciejkowicach © TomekChorzow
Przed kościołem pod wezwaniem Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Brzozowicach Kamieniu © TomekChorzow
Na mostku na Brynicy w Brzozowicach Kamieniu
Na mostku na Brynicy w Brzozowicach Kamieniu © TomekChorzow
Widok w stronę centrum Piekar Śląskich ze wzgórza koło Namiarek - w centrum kadru wieże bazyliki i kościoła na kalwarii © TomekChorzow
Na wzgórzu nad autostradą koło Namiarek
Na wzgórzu nad autostradą koło Namiarek © TomekChorzow
Kościół pod wezwaniem Matki Boskiej Częstochowskiej w Sowicach
Kościół pod wezwaniem Matki Boskiej Częstochowskiej w Sowicach © TomekChorzow
Pochowany tutaj ks. Jan Rudol w ostatnich latach życia bardzo gorliwie posługiwał w mojej rodzinnej parafii © TomekChorzow