do Zabrza

d a n e w y j a z d u 40.79 km 0.20 km teren 02:27 h Pr.śr.:16.65 km/h Pr.max:39.80 km/h Temperatura:18.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:252 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Poniedziałek, 13 czerwca 2016 | dodano: 13.06.2016

Dopiero po pracy udało się wyskoczyć na trochę:
Najpierw na Zgodę na wywiadówkę a potem przez Otylię, Nowy Bytom, Czarny Las, Rudę Południową, Zaborze do centrum Zabrza w okolice stadionu im. Ernesta Pohla. Na Zgodzie po wyjściu z wywiadówki nadciągające ciężkie chmury budzą spore wątpliwości, czy się nie wrócić i nie wybrać innego środka transportu w celu dojazdu do Zabrza z dokumentami (a więc służbowo), ale decyzja by nie rezygnować z roweru okazała się po raz kolejny jak najbardziej słuszna. Z otwartych terenów pomiędzy Nowym Bytomiem a Rudą widać, że nad Zabrzem mocno leje. Tym razem jednak mnie ominęło. Wszędzie tam gdzie jechałem było już albo po deszczu albo jeszcze przed. W każdym razie jedynie nieco przemokły mi buty od jazdy w kałużach i koleinach pełnych wody. Odświeżone deszczem powietrze, trochę wentylacji organizmu i sporo frajdy z choć tak krótkiego odcinka. Jak to dobrze, że nie blachodmrodem (czyli śmierdzielem) :)

Przy ulicy Filipiny Płaskowickiej w Zaborzu
Przy ulicy Filipiny Płaskowickiej w Zaborzu © TomekChorzow
Na tyłach elektrociepłowni w Zaborzu
Na tyłach elektrociepłowni w Zaborzu © TomekChorzow
Elektrociepłownia Zaborze
Elektrociepłownia Zaborze © TomekChorzow
W Zabrzu - ta reklama mi się podoba (szkoda, że patronem ulicy pozostał prezydent Roosevelt - ten co rzucił Polskę na pastwę sowietów) © TomekChorzow
Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa w Zabrzu
Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa w Zabrzu © TomekChorzow
Stadion Górnika w Zabrzu
Stadion Górnika w Zabrzu © TomekChorzow