Skołuj Pomoc 2016

d a n e w y j a z d u 92.91 km 0.00 km teren 05:33 h Pr.śr.:16.74 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 3 września 2016 | dodano: 05.09.2016

Zorganizowana przez hestyjne centum wolontariatu wspólna akcja „skołuj pomoc” była okazją do przejażdżki po okolicach Świerklańca: najpierw przez Park, potem 3 pętle wokół Zbiornika Nakło-Chechło i objazd wokół Zbiornika Kozłowa Góra. W drodze powrotnej udało mi się odwiedzić kilka miejsc, gdzie – choć tak blisko, to koło mojego roweru jeszcze nie stanęło: szczyt Kozłowej Góry wraz z kościołem pod wezwaniem Matki Bożej Nieustającej Pomocy, Księżą Górę w Radzionkowie. Dojechałem też do nowego kościoła pod wezwaniem Świętego Józefa Robotnika na Stroszku.
Jeszcze o akcji „skołuj pomoc”: po raz drugi ERGO Hestia zorganizowała w rożnych częściach Polski wspólne przejazdy rowerowe mające na celu z jednej strony zebranie środków na cel charytatywny a z drugiej propagowanie ruchu na świeżym powietrzu. Polega to na tym, ze Zarząd przeznacza na wcześniej obrany cel (w tym roku na zakup sprzętu rehabilitacyjnego) określoną sumę pieniężną za każdy przejechany przez uczestników akcji kilometr - świetny pomysł :)

"skołuj pomoc" © TomekChorzow

postój nad zalewem Nakło-Chechło
postój nad zalewem Nakło-Chechło © TomekChorzow

Na pętli wokół zbiornika Nakło-Chechło
Na pętli wokół zbiornika Nakło-Chechło © TomekChorzow

Jadąc leśnym duktem
Jadąc leśnym duktem © TomekChorzow

Każdy otrzymał plakietkę z oznakowaniem akcji
Każdy otrzymał plakietkę z oznakowaniem akcji © TomekChorzow

Kościół pod wezwaniem Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Kozłowej Górze
Kościół pod wezwaniem Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Kozłowej Górze © TomekChorzow

Rozległy widok ze szczytu Kozłowej Góry
Rozległy widok ze szczytu Kozłowej Góry © TomekChorzow

Na Księżej Górze
Na Księżej Górze © TomekChorzow

Ze szczytu Księżej Góry
Ze szczytu Księżej Góry © TomekChorzow

Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa Robotnika w Stroszku
Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa Robotnika w Stroszku © TomekChorzow

Wnętrze Kościoła pod wezwaniem Świętego Józefa Robotnika w Stroszku
Wnętrze Kościoła pod wezwaniem Świętego Józefa Robotnika w Stroszku © TomekChorzow

Osiedle domków fińskich w Bytomiu przy ulicy Odrzańskiej
Osiedle domków fińskich w Bytomiu przy ulicy Odrzańskiej © TomekChorzow