w śniegu

d a n e w y j a z d u 28.09 km 0.60 km teren 02:16 h Pr.śr.:12.39 km/h Pr.max:21.00 km/h Temperatura:-1.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Środa, 30 listopada 2016 | dodano: 30.11.2016

Z rana krótki rekonesans po Chorzowie - na Wheelerze. Zajrzałem na teren byłej jednostki wojskowej, gdzie mieści się ośrodek naukowy Uniwersytetu Śląskiego. Po południu wypad służbowy do Chorzowa Starego, a powrót z biura już w gęstej śnieżycy. Biel świeżego puchu zachęciła mnie by wieczorem wziąć jeszcze Krossa i zrobić dużą pętlę wokół Parku Śląskiego. Super sprawa.Taka jazda dale tyle frajdy - tylko ten to wie, kto tego doświadczył.
Bilans listopada niezły: 552 km rowerem i "tylko" 425 km samochodem a więc mniej - i taka przewaga roweru nad samochodem cieszy :)

Teren byłej Huty Kościuszko widziany ze skarpy nad linią kolejową z Chorzowa Miasta do Chorzowa Starego © TomekChorzow
Elektrociepłownia ELCHO w Chorzowie Starym
Elektrociepłownia ELCHO w Chorzowie Starym © TomekChorzow
Przy Villi Gardena w Parku Śląskim
Przy Villi Gardena w Parku Śląskim © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, użytkowo, śnieg/lód pod kołami