w śnieżnej brei

d a n e w y j a z d u 10.66 km 0.00 km teren 01:00 h Pr.śr.:10.66 km/h Pr.max:25.60 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Czwartek, 1 grudnia 2016 | dodano: 02.12.2016

Z rana jechało się bardzo trudno - rozmiękły śnieg zmuszał do używania tylko najlżejszego przełożenia. Przez chwilę pojawiła się opcja by nawet do biura wybrać się pieszo, ale naraz zrobiło się późno...
Powrót już w gęstym deszczu. Mając w perspektywie przebranie się w ciepłe ciuchy w domu postanowiłem jednak pokrążyć nieco po osiedlu - przynajmniej po tych drogach którymi dało się przejechać. Przemokłem do cna - łącznie z kalesonami i marynarką pod kurtką - ale mimo wszystko frajda była. Śnieżna breja zatkała nawet studzienki toteż w wielu miejscach tworzyły się spore rozlewiska.
Te 2 ślady w śnieżnej brei, które widać też są moje
Te 2 ślady w śnieżnej brei, które widać też są moje © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, użytkowo, śnieg/lód pod kołami