do Koszęcina w grudniowym błocie

d a n e w y j a z d u 116.05 km 15.00 km teren 06:32 h Pr.śr.:17.76 km/h Pr.max:43.00 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:921 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 10 grudnia 2016 | dodano: 11.12.2016

Wyjazd z domu przed godziną 7 (plany były ambitniejsze i zakładały o około 2 godziny wcześniej). Wahania co do wyboru roweru. Wybór pada na Accenta, który okazał się słuszny zwłaszcza w kontekście tego, co stało się później. Podczas przejazdu przez Łagiewniki gasną uliczne latarnie. W Karbiu odczytuję SMS-a, z którego wynika, że do Koszęcina, który był miejscem docelowym, mam dotrzeć pół godziny wcześniej niż pierwotnie zakładałem. Nawierzchnia mokra, ale śnieg już nie utrudnia jazdy. Dodatnia temperatura jednak sprawia, że błota jest sporo. Po przejechaniu ulicy (drogi) Sielanka w Tarnowskich Górach jestem już solidnie ubłocony (rower też). Za Miedarami już jak najkrótszą drogą do Koszęcina, a więc kawałek krajową jedenastką, a w Tworogu skręt w prawo i długim monotonnym odcinkiem drogi nr 907 docieram do Bruśka skąd już tylko kawałek do Koszęcina.
Zdążyłem. Jako, że w biurze w Chorzowie miałem się stawić na godzinę 15, wbrew wcześniejszym zamiarom zdecydowałem się na powrót rowerem – tym razem już najkrótszą drogą. Na zjeździe z estakady na Rynku melduję się o godzinie 15:01 a więc o czasie.
Miejscami wprawdzie było sporo błota, ale dało się przejechać. Pomogła także dobra nawierzchnia na pożarowej „szóstce”. Bardzo udany wyjazd, choć mycie roweru po powrocie zajęło trochę czasu….

Od miejsca gdzie droga nr 907 przecina drogę im. Jarosława Brzezińskiego do Koszęcina już blisko © TomekChorzow

Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa w Kaletach-Jędrysku
Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa w Kaletach-Jędrysku © TomekChorzow

Będzie co myć
Będzie co myć © TomekChorzow