pierwsze mrozokilometry w 2017 roku

d a n e w y j a z d u 23.56 km 2.00 km teren 01:22 h Pr.śr.:17.24 km/h Pr.max:46.80 km/h Temperatura:-5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:248 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Niedziela, 1 stycznia 2017 | dodano: 01.01.2017

Rozpoczęcie Roku Pańskiego 2017
Z rana wyjazd na noworoczną pętlę: Tysiąclecie, Park Śląski, Chorzów Stary, Maciejkowice, Żabie Doły - i powrót. Piękny choć mroźny noworoczny poranek.
Ile radości daje spojrzenie na wschodzące po raz pierwszy w 2017 roku słońce :)
Przyjrzawszy się zdjęciu poniżej, stwierdziłem, że 4 lata temu w noworocznej przejażdżce towarzyszył mi ten sam szalik...:

Przed pierwszym wyjazdem w 2017 roku
Przed pierwszym wyjazdem w 2017 roku © TomekChorzow
W noworoczny poranek niektóre zwierzęta w chorzowskim ZOO przyszły mi na spotkanie :) © TomekChorzow
budowa nowej hali do tenisa przy ulicy Harcerskiej w Chorzowie Starym
budowa nowej hali do tenisa przy ulicy Harcerskiej w Chorzowie Starym © TomekChorzow
Nowe domy szeregowe powstające przy ulicy Bytkowskiej w Chorzowie Starym
Nowe domy szeregowe powstające przy ulicy Bytkowskiej w Chorzowie Starym © TomekChorzow

Brama chorzowskich
Brama chorzowskich "Azotów" © TomekChorzow

Pierwszy wschód słońca w 2017 roku
Pierwszy wschód słońca w 2017 roku © TomekChorzow

Słońce wschodzi nad Bytkowem
Słońce wschodzi nad Bytkowem © TomekChorzow

Osiedle przy ulicy Okrężnej widziane zza linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory-Tczew © TomekChorzow

Przydrożny krzyż przy ulicy Legnickiej w Chorzowie
Przydrożny krzyż przy ulicy Legnickiej w Chorzowie © TomekChorzow

Na postumencie krzyża napis - z zachowaniem oryginalnej pisowni:
"Któryś ucierpiał za nas rany Jesu Chryste smiłuj się nad nami.
Proszę o pobożny Ojcze nasz i Zdrowaś Marya za Fondatorów 1902."
Wspaniałe świadectwo wiary i pobożności naszych przodków - szczególnie górników, którzy tędy przechodzili pieszo do kopalni na szychtę 114 lat temu.
Chorzowska fabryka chmur pracuje pełną parą :) - Elektrociepłownia Chorzów
Chorzowska fabryka chmur pracuje pełną parą :) - Elektrociepłownia Chorzów © TomekChorzow

Po powrocie z wycieczki
Po powrocie z wycieczki © TomekChorzow