na "Fantazji"

d a n e w y j a z d u 18.27 km 0.00 km teren 00:56 h Pr.śr.:19.57 km/h Pr.max:30.10 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Fantazja
Poniedziałek, 27 lutego 2017 | dodano: 28.02.2017

Bardzo niekonwencjonalny wyjazd:
Zamierzałem po zamknięciu biura dotrzeć do Czułowa w sprawach zawodowych. Nie chcąc jechać blachosmrodem zrobiłem tak:
Z Rynku w Chorzowie pojechałem na rowerze do stacji w Chorzowie Batorym, gdzie wsiadłem z rowerem do pociągu Lubliniec – Katowice (choć mogłem też wsiąść do niego już w Chorzowie Mieście). Za 3 zł dojechałem z rowerem do Katowic. Na tej trasie przewóz rowerów jest bezpłatny. Tam zostawiłem rower przypięty do stojaka na zewnątrz dworca i pojechałem do Tychów kolejnym pociągiem (bilet liniowy za 4,50 zł). Z dworca w Tychach poszedłem pieszo w miejsce docelowe. Nie rozeznałem wcześniej trasy na mapie, a Garmina nie chciało mi się włączać, wskutek czego jak się okazało nadłożyłem trochę drogi (zamiast 3,7 km w jedną stronę wyszło 4,3 km). Z powrotem tak samo. W każdym razie marszu przez Tychy tam i z powrotem na dystansie ponad 8,5 km w bardzo ciepły jak na końcówkę lutego wieczór nie traktuję bynajmniej jako stratę czasu. Gdybym sobie to wcześniej lepiej zorganizował, to może zdążyłbym na wcześniejszy pociąg powrotny. W Katowicach rower na mnie czekał. Powrót ścieżką rowerową koło Wesołego Miasteczka i przez Tysiąclecie.
Na ten wyjazd związany z dłuższym pozostawieniem roweru w Katowicach wybrałem starą Fantazję. Już dawno nie zrobiłem na niej takiej trasy w jeden dzień. Okazuje się, że i na tym rowerze jeszcze da się jechać….
Aparat został w domu, toteż zdjęć brak (nie robię zdjęć komórką, tak jak też nie przybijam nią gwoździ – do każdej czynności musi być odpowiedni sprzęt).

Kategoria użytkowo, jazda miejska, z rowerem w pociągu