W Wielki Piątek (2 minuty i 11 sekund przewagi i 30 jajek w plecaku)

d a n e w y j a z d u 24.01 km 0.00 km teren 01:34 h Pr.śr.:15.33 km/h Pr.max:43.50 km/h Temperatura:10.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Piątek, 14 kwietnia 2017 | dodano: 17.04.2017

Z rana wypad do Katowic. Tradycyjnie przez Tysiąclecie. Wyjeżdżając z tunelu przy „żyrafie” zauważyłem ruszający z przystanku tramwaj „Twist” z PESY (chyba linii nr 6). Postanowiłem się z nim trochę pościgać. Dzięki sprzyjającemu układowi świateł na skrzyżowaniach na odcinku do ulicy Sokolskiej zyskałem 2 min 11 s a więc sporo, zważywszy, że jechałem na Wheelerze. Tramwaj wg rozkładu przejeżdża ten odcinek o rozkładowej długości 2,85 km w czasie 10 minut, a więc ja zaoszczędziłem 20%.
W drodze powrotnej na Dolnym Tysiącleciu zakup 30 jajek. Wszystkie znalazły się w uprzednio przygotowanych pudełkach w plecaku. Akurat były one rozmiaru XXL i chyba tylko dlatego 10% a więc 3 sztuki lekko ucierpiały w drodze:). Potem jeszcze kurs do biura oraz po warzywa i owoce na targowisko ale to już z sakwami.

2 minuty i 11 sekund przewagi nad tramwajem
2 minuty i 11 sekund przewagi nad tramwajem © TomekChorzow
30 jajek w plecaku
30 jajek w plecaku © TomekChorzow
Na nowej ddr na Tysiącleciu
Na nowej ddr na Tysiącleciu © TomekChorzow