powrót z Koszęcina

d a n e w y j a z d u 54.28 km 10.00 km teren 03:16 h Pr.śr.:16.62 km/h Pr.max:44.60 km/h Temperatura:6.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Sobota, 22 kwietnia 2017 | dodano: 23.04.2017

Gęsty deszcz padający przed godziną 7 sprawił, że zrezygnowałem z pomysłu jazdy do Koszęcina i z powrotem na rowerze. Wybrałem wariant minimalistyczny mający zapewnić sprawne załatwienie spraw zawodowych w Koszęcinie: pociągiem z rowerem tam i z powrotem. Poprawiająca się pogoda, jaką zastałem w Koszęcinie sprowokowała mnie do zmiany planów: zamiast czekać 2 godziny na pociąg powrotny wyruszyłem do domu na rowerze. Piękna rześka pogoda, świeże powietrze i wiosenne słońce, radość z jazdy przez wiosenny las – cóż trzeba więcej. Szkoda tylko, że nie zabrałem lepszego roweru…., ale i tak super wyjazd. Po drodze jeszcze miłe odwiedziny kolegi w Kaletach po wielu latach. Super wycieczka.

Turbokiblem do Koszęcina
Turbokiblem do Koszęcina © TomekChorzow
Resztki śniegu na działce
Resztki śniegu na działce © TomekChorzow
Opady mokrego śniegu w minionych dniach poczyniły zniszczenia w drzewostanie
Opady mokrego śniegu w minionych dniach poczyniły zniszczenia w drzewostanie © TomekChorzow
Na drodze pożarowej nr 6
Na drodze pożarowej nr 6 © TomekChorzow
Po takiej nawierzchni jedzie się lepiej niż po niejednym asfalcie
Po takiej nawierzchni jedzie się lepiej niż po niejednym asfalcie © TomekChorzow

Kategoria użytkowo, samotna wycieczka, z rowerem w pociągu