Rowerowy Rajd Nadziei

d a n e w y j a z d u 23.15 km 0.00 km teren 01:53 h Pr.śr.:12.29 km/h Pr.max:37.50 km/h Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Poniedziałek, 1 maja 2017 | dodano: 02.05.2017

Po raz pierwszy wybrałem się na Rowerowy Rajd Nadziei – jakoś wcześniej albo coś stanęło na przeszkodzie, albo może samo wydarzenie nie dotarło wystarczająco do mojej świadomości. Na miejsce przybyłem w ostatniej chwili, toteż nie zdążyłem się zarejestrować…Bardzo liczną grupą, w której między innymi odnalazłem znanego mi wcześniej tylko wirtualnie Jacka, prowadzeni przez policyjną eskortę ulicami Kaliny, ks. Czempiela, przez stare osiedle, Leśną, Armii Krajowej, dalej ks. Gałeczki i Wojska Polskiego przez Klimzowiec docieramy w okolice Stadionu Śląskiego. Tutaj krótki postój a następnie tzw. dużą pętlą wokół Parku Śląskiego do Skansenu na zakończenie imprezy. Szczytnym celem rajdu – organizowanego już po raz szósty jest zebranie funduszy na pomoc dla chorzowskiego Hospicjum – i to jest tutaj najważniejsze. Odbyło się to zarówno przez sprzedaż cegiełek - losów jak też poprzez aukcję na zakończenie imprezy. Przy okazji jak zwykle w takich sytuacjach udało się spotkać kilku znajomych i spojrzeć znowu na Chorzów z niespiesznej rowerowej perspektywy.
Przejazd ulicą 16 lipca
Przejazd ulicą 16 lipca © TomekChorzow
Ktoś jechał na monocyklu
Ktoś jechał na monocyklu © TomekChorzow
Postój przy Stadionie Śląskim
Postój przy Stadionie Śląskim © TomekChorzow
Widać jak nas dużo
Widać jak nas dużo © TomekChorzow
Aukcja na zakończenie
Aukcja na zakończenie © TomekChorzow