NEXTBIKE - inauguracja

d a n e w y j a z d u 16.49 km 0.00 km teren 00:56 h Pr.śr.:17.67 km/h Pr.max:46.20 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Wtorek, 16 maja 2017 | dodano: 16.05.2017

Rano wyjazd do centrum Katowic - z konieczności samochodem. W okolicy Rynku miałem trochę czasu, który wykorzystałem na wypróbowanie jak w praktyce działa system roweru miejskiego NEXTBIKE.
Bez problemu udało się rower wypożyczyć a potem zwrócić. Rzecz jasna kilka dni wcześniej zarejestrowałem się  w systemie. Nie sądzę abym z rowerów miejskich często korzystał - co swój rower to swój:) - chyba że w innych miastach. Poza tym rowery miejskie nie są dostępne w miesiącach zimowych. Wypożyczony przeze mnie rower też nie miał najlepszej geometrii - jakieś dziwne ustawienie kierownicy. Rowery miejskie są też dość "masywne" i mają dużą szerokość opon, ale na na takich rowerach nie jeździ się na dalekie trasy.
W ciągu "dniówki" wyjazd służbowy do Maciejkowic.
Stacja rowerów miejskich na Rynku w Katowicach
Stacja rowerów miejskich na Rynku w Katowicach © TomekChorzow
Z rowerem miejskim na ulicy 3 Maja
Z rowerem miejskim na ulicy 3 Maja © TomekChorzow
A tutaj na Rynku
A tutaj na Rynku © TomekChorzow

"nie dotyczy rowerów" - Żabie Doły w Chorzowie © TomekChorzow
MORIS Sp. z o. o. w pobliżu stacji w Chorzowie Starym - zgrzewalnia szyn kolejowych © TomekChorzow