po zakamarkach Rudy Śląskiej

d a n e w y j a z d u 36.21 km 0.50 km teren 02:19 h Pr.śr.:15.63 km/h Pr.max:32.90 km/h Temperatura:17.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:310 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Wtorek, 23 maja 2017 | dodano: 25.05.2017

Poranny wypad z punktem docelowym na samym końcu ulicy Szyb Walenty a właściwie już na ulicy Zajęczej. Powrót bardzo ładną ścieżką rowerową poprowadzoną wzdłuż ulicy Nowobukowej.
Cieszy, że powstają nowe drogi rowerowe w wielu miejscach i że w zasadzie regułą staje się nawierzchnia z czerwonego asfaltu.

Nowa droga rowerowa w Parku Miejskim w Nowym Bytomiu
Nowa droga rowerowa w Parku Miejskim w Nowym Bytomiu © TomekChorzow

Widok w stronę Zaborza z terenów poprzemysłowych przy ulicy Zajęczej w Rudzie
Widok w stronę Zaborza z terenów poprzemysłowych przy ulicy Zajęczej w Rudzie © TomekChorzow

Muzeum prl-u (może bym się kiedyś wybrał ale sama nazwa mnie odstręcza i dlatego napisałem ja małymi literami) © TomekChorzow

Ścieżka rowerowa wzdłuż ulicy Nowobukowej
Ścieżka rowerowa wzdłuż ulicy Nowobukowej © TomekChorzow

Tak się kończy eksploatacja blachosmrodów
Tak się kończy eksploatacja blachosmrodów © TomekChorzow

Pachnie tu piernikami - fabryka LAMBERTZ na granicy Bykowiny, Zgody i Nowego Wirku © TomekChorzow

jeszcze nie mogłem nic kupić, bo sklep zamknięty a czekać nie mogłem, ale za to w szybie odbicie mojej osoby © TomekChorzow