3 stadiony...

d a n e w y j a z d u 63.79 km 1.00 km teren 03:34 h Pr.śr.:17.89 km/h Pr.max:39.30 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:333 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Czwartek, 8 czerwca 2017 | dodano: 09.06.2017

...pojawiły się na dwuczęściowej (jak to często bywa) trasie. Wpierw z rana wyjazd do Bytomia (tym razem nie jak zazwyczaj na ulicę Krakowską). W drodze powrotnej przejazd koło mało używanego stadionu GKS Rozbark.
W drugą część trasy wyjechałem dopiero przed godziną 20. Jako, że trzeba było jak najszybciej dotrzeć do Zabrza w rejon stadionu Górnika, to pojechałem najkrótszą możliwą trasą, a więc przez Lipiny, Chebzie, Rudę i Zaborze. W drodze powrotnej można już było się nieco "posmykać". Zjazd w Rudzie południowej na Nowy Bytom był strzałem w dziesiątkę jak się okazało. Na placu Jana Pawła II natrafiłem na piękną oświetlona fontannę. Można by się tam zatrzymać na długo i podziwiać... coś pięknego. Dalszy powrót przez Zgodę i centrum Świętochłowic i jak się okazało do północy zostało niewiele gdy kończyłem pełną wrażeń wycieczkę. Wracając do tytułu: trzecim stadionem był obiekt chorzowskiego Ruchu, który przeżywa ostatnio czasy klęski i w fatalnym stylu wyleciał z ekstraklasy...

Stadion GKS Rozbark w Bytomiu
Stadion GKS Rozbark w Bytomiu © TomekChorzow
Stadion Górnika w Zabrzu robi wrażenie
Stadion Górnika w Zabrzu robi wrażenie © TomekChorzow
W Zabrzu na ulicy 3 Maja
W Zabrzu na ulicy 3 Maja © TomekChorzow
Kolorowa fontanna na Placu Jana Pawła II w Nowym Bytomiu robi wrażenie
Kolorowa fontanna na Placu Jana Pawła II w Nowym Bytomiu robi wrażenie © TomekChorzow
Kościół pod wezwaniem świętego Pawła w Nowym Bytomiu
Kościół pod wezwaniem świętego Pawła w Nowym Bytomiu © TomekChorzow

Ruch Chorzów
Ruch Chorzów © TomekChorzow