Bytom z rana

d a n e w y j a z d u 26.81 km 4.00 km teren 02:00 h Pr.śr.:13.40 km/h Pr.max:45.00 km/h Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Sobota, 14 października 2017 | dodano: 14.10.2017

Szybki wyjazd do centrum Bytomia, aby zdążyć na godzinę 7:30. Gdzie i po co? – kto wie ten wie…. W drodze powrotnej nieco leniwe kluczenie po uliczkach południowej części Rozbarku. Ciekawe i klimatyczne osiedle – niby blisko centrum Bytomia, a jakby zupełnie na wsi, drewniane domki, krasnoludki, cicho i spokojnie. Potem w stronę Chorzowa śladem dawnej kolei wąskotorowej i błotnistą drogą pomiędzy linią kolejową a Osiedlem Pod Arkadami.
TLK48102 SZKUNER Katowice-Kołobrzeg podąża w stronę stacji w Bytomiu przez mostek nad ulicą Dojazd © TomekChorzow
Domki przy ulicy Miodowej na Rozbarku
Domki przy ulicy Miodowej na Rozbarku © TomekChorzowDomki przy ulicy Łącznej na Rozbarku
Domki przy ulicy Łącznej na Rozbarku © TomekChorzow
Krasnoludkowo
Krasnoludkowo © TomekChorzow
Jeszcze mniejsze domki przy ulicy Józefa Bema
Jeszcze mniejsze domki przy ulicy Józefa Bema © TomekChorzow
Drewniany krzyż w pobliżu stacji Chorzów Stary
Drewniany krzyż w pobliżu stacji Chorzów Stary © TomekChorzow
Bardzo dużo błota
Bardzo dużo błota © TomekChorzow
A tu już nieco mniej błota (na
A tu już nieco mniej błota (na "tyłach" osiedla Pod Arkadami w Chorzowie) © TomekChorzow