po Chorzowie post industrialnie

d a n e w y j a z d u 22.66 km 0.00 km teren 01:47 h Pr.śr.:12.71 km/h Pr.max:32.00 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Wtorek, 20 listopada 2018 | dodano: 25.11.2018

Przy okazji załatwiania spraw zawodowych udało mi się wjechać na teren byłej Huty Królewska (niegdyś Kościuszko). Po raz pierwszy mogłem zobaczyć tą nieznaną mi wcześniej część mojego rodzinnego miasta.
na terenie byłej Huty Kościuszko w Chorzowie
na terenie byłej Huty Kościuszko w Chorzowie © TomekChorzowżelbetowe pozostałości po estakadzie
żelbetowe pozostałości po estakadzie © TomekChorzowwieża ciśnień Huty Królewska
wieża ciśnień Huty Królewska © TomekChorzowElektrociepłownia ELCHO od strony Huty Królewskiej
Elektrociepłownia ELCHO od strony Huty Królewskiej © TomekChorzow
coś nowego wyjechało z hali ALSTOM
coś nowego wyjechało z hali ALSTOM © TomekChorzow
na cmentarzu parafialnym św. Barbary w Chorzowie
na cmentarzu parafialnym św. Barbary w Chorzowie © TomekChorzow