tak dobrze żarło i zdechło

d a n e w y j a z d u 18.65 km 0.00 km teren 01:42 h Pr.śr.:10.97 km/h Pr.max:25.30 km/h Temperatura:1.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Poniedziałek, 10 grudnia 2018 | dodano: 21.12.2018

Koleje Śląskie wycofały się z możliwości bezpłatnego przewozu roweru na całej trasie Częstochowa-Lubliniec-Katowice-Oświęcim. Korzystałem z tego na odcinku Chorzów Miasto-Koszęcin bardzo często. Szkoda. Tłumaczenie przewoźnika: "Taka decyzja wynika przede wszystkim z faktu, iż znakomitą większość naszego taboru stanowią już nowe pojazdy, która posiadają mniej miejsc do przewożenia rowerów i konieczne jest mocowanie jednośladów na specjalnych wieszakach (w starszych pojazdach była możliwość składowania większej liczby rowerów w przedziale dla osób z większym bagażem)." co najmniej idiotyczne - trzeba było zamówić tabor przyjazny rowerzystom - https://kolejeslaskie.com/09-12-zakonczenie-promoc...
Po południu/wieczorem pociągiem do Koszęcina- a tam spadł śnieg---
już nie jechał za darmo :(
już nie jechał za darmo :( © TomekChorzow
spadł śnieg
spadł śnieg © TomekChorzow
białe podłoże pod oponami
białe podłoże pod oponami © TomekChorzow
pierwszy  ślad na śniegu
pierwszy ślad na śniegu © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, śnieg/lód pod kołami, użytkowo, z rowerem w pociągu