z wózkiem na bagażniku

d a n e w y j a z d u 10.18 km 0.00 km teren 00:51 h Pr.śr.:11.98 km/h Pr.max:28.00 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Środa, 11 września 2019 | dodano: 12.09.2019

Użytkowo po Chorzowie.
Wiozłem już kiedyś na rowerze odkurzacz, drukarkę do komputera, maszynę do szycia do serwisu i z powrotem i żadnego z tych sprzętów nie uszkodziłem. Tym razem na bagażniku wylądował nowy wózek spacerowy dla wnuczki. Dojechał szczęśliwie do celu :) Poniżej zdjęcia z początku i końca "działalności transportowej".
z wózkiem spacerowym dla wnuczki na bagażniku
z wózkiem spacerowym dla wnuczki na bagażniku © TomekChorzow
wózek dojechał bez szwanku do celu
wózek dojechał bez szwanku do celu © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, użytkowo

szczypiorizka
| 18:20 niedziela, 22 września 2019 | linkuj jeszcze trochę to kurierzy zaczną się Ciebie bać, że im robotę zabierasz xD
TomekChorzow
| 06:45 czwartek, 12 września 2019 | linkuj Właśnie z takimi reakcjami też się wczoraj spotkałem, choć odcinek był krótki - poniżej 2 km.
Kolzwer205
| 06:39 czwartek, 12 września 2019 | linkuj Na rowerze wbrew pozorom da się sporo przewieźć, a najlepsze są miny niektórych przechodniów, jak wiezie się coś ponadgabarytowego ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz