w dzień trudnych decyzji

d a n e w y j a z d u 11.04 km 0.50 km teren 00:54 h Pr.śr.:12.27 km/h Pr.max:33.30 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Niedziela, 13 października 2019 | dodano: 15.10.2019

Od wielu dni zmagałem się jaką decyzję podjąć. Z tym ciężarem wyjechałem dziś na krótką trasę. Rozważałem różne "za" i "przeciw":
4 lata temu głosowałem na PiS, ale nie spełnił swoich obietnic......:
nie uchwalił ustawy o ochronie życia,
nie wypowiedział Konwencji Stambulskiej
zamienił klęcznik z niemieckiego na izraelsko-amerykański...

i dużo by jeszcze mnożyć.
Z drugiej strony: gdyby nie wybór PiS przed 4 laty, to pod rządami platformy gdzie byśmy byli...(albo raczej Polski by nie było)
4 lata temu wybór był prosty, a teraz....
Żeby było jasne: Żaden z pozostałych komitetów (staro- i neokomunistyczny, lewacki SLD, pro-unijna PO czy PSL) nie mógł wchodzić w grę "z definicji": nie popieram lewactwa, ideologii lgbtq+ czy innych antychrześcijańskich pomysłów, jakich u nich bez liku.....
Pojawiła się jednak alternatywa po prawej stronie: Konfederacja.
Z drugiej strony było też zagrożenie, że jeśliby te 3 ugrupowania zdobyły większość i przejęły władzę, to.... nie chcę nawet myśleć - i tego się bałem.
Ostatecznie postawiłem na Konfederację mimo, że z niektórymi postulatami partii Korwin się nie utożsamiam. Widzę tu jednak jedyną siłę, która jest w stanie patrzeć władzy na ręce i próbować powstrzymywać niektóre szaleńcze zapędy. Mam też nadzieję, że te 2 siły będą się wzajemnie inspirować. Aby znaleźć trochę spokoju, zanim udałem się do lokalu wyborczego, pojechałem samotnie w ustronne miejsca Chorzowa i spojrzałem na okolicę z góry tzn. zabytkowej wieży wyciągowej Szybu Prezydent, która wznosi się nie tylko nad moim miastem.....Pojechałem też w inne, znacznie ważniejsze miejsce. Gdzie? Kto wie ten wie......
upamiętnienie zlikwidowanej linii tramwajowej nr 12 na Placu Hutników w Chorzowie © TomekChorzowcała śląska sieć tramwajowa ma normalną szerokość toru tzn. 1 435 mm
cała śląska sieć tramwajowa ma normalną szerokość toru tzn. 1 435 mm © TomekChorzow
w głębi Huta Kościuszko w Chorzowie a na pierwszym planie sklep ALDI
w głębi Huta Kościuszko w Chorzowie a na pierwszym planie sklep ALDI © TomekChorzow
na Placu Hutników w Chorzowie trwa budowa tężni
na Placu Hutników w Chorzowie trwa budowa tężni © TomekChorzow
tędy przebiegał tor na pętli linii tramwajowej nr 12 na Placu Hutników w Chorzowie © TomekChorzow
takie coś w zagajniku za Szybem Prezydent w Chorzowie
takie coś w zagajniku za Szybem Prezydent w Chorzowie © TomekChorzow
zbieg ulic Poznańskiej, Krakowskiej, Siemianowickiej i Jana Kasprowicza w Chorzowie Starym © TomekChorzow
kościół pod wezwaniem Świętej Marii Magdaleny w Chorzowie Starym
kościół pod wezwaniem Świętej Marii Magdaleny w Chorzowie Starym © TomekChorzow
Chorzowska wieża Szybu Prezydent w żółtozieleni
Chorzowska wieża Szybu Prezydent w żółtozieleni © TomekChorzow
wieża Szybu Prezydent z żabiej perspektywy
wieża Szybu Prezydent z żabiej perspektywy © TomekChorzow
Widok z wieży Szybu Prezydent w stronę Chorzowa Starego. W centrum kadru Elektrociepłownia ELCHO © TomekChorzow
Widok z wieży Szybu Prezydent w stronę centrum Chorzowa. Na horyzoncie widać nawet więżę kościoła pod wezwaniem świętego Pawła Apostoła w Nowym Bytomiu © TomekChorzow
Widok z wieży Szybu Prezydent w stronę Chorzowa Starego. Na pierwszym planie Stadion Śląski i Osiedle Tysiąclecia. Gołym okiem były widoczne zarysy Beskidów, ale na zdjęciu nie wyszły. © TomekChorzow
wieża Szybu Prezydent w Chorzowie
wieża Szybu Prezydent w Chorzowie © TomekChorzow
tutaj głosowałem
tutaj głosowałem © TomekChorzow
i tu wynik mojej decyzji
i tu wynik mojej decyzji © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, samotna wycieczka