zakończenie sezonu 2019

d a n e w y j a z d u 12.32 km 0.00 km teren 00:59 h Pr.śr.:12.53 km/h Pr.max:37.20 km/h Temperatura:3.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Wtorek, 31 grudnia 2019 | dodano: 31.12.2019

Trudny ostatni wypad w 2019 roku.
Męcząca mnie od wczoraj grypa jelitowa sprawiła, że musiałem ograniczyć się do minimum. Z dużym wysiłkiem wymęczony wyjazd do miasta a potem pętla wokół Stadionu Śląskiego. Z każdą godziną jednak następowała poprawa, toteż ostatni kilometr w odchodzącym w przeszłość Starym Roku w jak najbardziej słusznym kierunku - na ostatnią w tym roku Mszę świętą w moim parafialnym kościele. Powrót z rodziną pieszo prowadząc rower - tego dystansu już nie liczę. Idącej obok wnuczce frajdę sprawiła zabawa w ciemności przednią lampką :)
Mimo braku spektakularnych wyjazdów: ani nie byłem na żadnej pielgrzymce rowerowej, ani na maratonie, ani nawet w górach, bodaj nawet nie wyjechałem poza województwo śląskie - udany rok. Dzięki Bożej opiece bezpiecznie przejechane ponad 4 670 km (nie licząc tych nie zarejestrowanych na BS).
na Stadionie Śląskim trwają przygotowania do imprezy sylwestrowej
na Stadionie Śląskim trwają przygotowania do imprezy sylwestrowej © TomekChorzow