na prawybory Konfederacji - wyjazd polityczny

d a n e w y j a z d u 21.09 km 0.00 km teren 01:41 h Pr.śr.:12.53 km/h Pr.max:34.00 km/h Temperatura:2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Sobota, 4 stycznia 2020 | dodano: 05.01.2020

Wyjazd użytkowy do Katowic to w zasadzie nic nadzwyczajnego, ale w celach politycznych chyba wcześniej mi się jeszcze nie wydarzył. Przynajmniej nie pamiętam.
Wprawdzie jechałem w tą sobotę jeszcze wcześniej tu i tam - po zakupy przed południem przy niezłej pogodzie, ale "gwóźdź programu" miał miejsce właśnie wieczorem. W Katowicach w hotelu przy ulicy Sokolskiej konwencja wyborcza Konfederacji - prawybory. Zależało mi, aby wziąć udział tym wydarzeniu. Warto było. Nie ukrywam tutaj, że właśnie z tą siłą polityczną się aktualnie identyfikuję. Jest to bowiem obecnie wg mnie jedyne ugrupowanie prezentujące konsekwentnie antysocjalistyczne stanowisko, konsekwentnie sprzeciwiające się np. piramidzie finansowej jaką jest ZUS itd. itd…
Wracając do samego wyjazdu: ciemno, śnieg z deszczem, pogoda nieciekawa, ale przy pozytywnym nastawieniu – można. Wprawdzie nieco przemokły mi spodnie, a z powrotem jechałem już po śnieżnej mazi, ale co tam…..
W każdym razie na samą konwencję wyborczą spośród około 650 uczestników, na rowerze przyjechałem prawdopodobnie tylko ja. :)
na prawybory Konfederacji dojechałem na rowerze, dlatego to jest zdjęcie z wycieczki rowerowej © TomekChorzow
moja karta wyborcza na krótko przez wrzuceniem do urny
moja karta wyborcza na krótko przez wrzuceniem do urny © TomekChorzow
tu wszyscy kandydaci za wspólnym zdjęciu. Pierwszy z lewej - poseł Grzegorz Braun © TomekChorzow
ciemno, mokro w centrum Katowic
ciemno, mokro w centrum Katowic © TomekChorzow
na cieniutkiej warstewce śniegu zostawiłem swój ślad
na cieniutkiej warstewce śniegu zostawiłem swój ślad © TomekChorzow