na Obroki

d a n e w y j a z d u 18.59 km 0.40 km teren 01:24 h Pr.śr.:13.28 km/h Pr.max:32.00 km/h Temperatura:4.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Wtorek, 14 stycznia 2020 | dodano: 15.01.2020

służbowo do budynku przy ulicy Kurta Aldera 44 a potem jeszcze po mieście.
2 poniższe zdjęcia wykonałem w rejonie przejazdu przy ulicy Kurta Aldera, gdzie droga przecina linię nr 164 Chorzów Batory-Ruda Kochłowice. Škoda 31E (wg innego oznaczenia 181) tutaj 181 014 rok prod. 1961 (a więc starsza ode mnie) w barwach LOTOS Kolej na czele składu beczek pomyka linią nr 164 Chorzów Batory – Ruda Kochłowice
Škoda 31E (wg innego oznaczenia 181) tutaj 181 014 rok prod. 1961 (a więc starsza ode mnie) w barwach LOTOS Kolej na czele składu beczek pomyka linią nr 164 Chorzów Batory – Ruda Kochłowice © TomekChorzow
EU07-068 w barwach CARGOUNIT na czele składu kontenerów podąża linią nr 164 Chorzów Batory – Ruda Kochłowice. Tą samą lokomotywę sfotografowałem w dniu 21 listiopada 2019r. - też z pociągiem kontenerowym na haku © TomekChorzow