mroźna setka

d a n e w y j a z d u 101.60 km 25.00 km teren 06:45 h Pr.śr.:15.05 km/h Pr.max:41.00 km/h Temperatura:-1.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:700 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 8 lutego 2020 | dodano: 12.02.2020

Pierwsza setka w 2020 roku.
Sama trasa nieco krótsza niż 100km, ale łącznie z porannym wyjazdem po pieczywo setkę przebiło. Może plany były inne – tzn. z Koszęcina też wrócić na rowerze, ale wyszło jak wyszło i było to dobre.
Rano tradycyjnie po pieczywo do Hajduk na Krossie – jeszcze po ciemku.
Krótko przed g. 10, a więc dość późno (zawsze przygotowania zajmują mi zbyt dużo czasu) wyjazd w celach zawodowych do Koszęcina. Po drodze i na miejscu miałem odwiedzić 7 miejsc, ale wyszło nawet 8. Nie chciałem jechać tradycyjną najkrótszą trasą toteż zdecydowałem się na wariant wschodni. Maciejkowice, Brzeziny, Brzozowice Kamień (a jakże – pętla wokół osiedla musi być), dalej Bobrowniki, Dobieszowice, wzdłuż autostrady. W lasach w miejscach zacienionych podłoże było twarde i jechało się nieźle, ale w miejscach nasłonecznionych trzeba było się grzebać w błocie, czego nie ułatwiały moje wąskie opony. Najgorzej było na rozjeżdżonym przez pojazdy leśne odcinku między Kolonią Woźnicką i Zieloną. Zwłaszcza ta droga dała mi w kość. Po samym Koszęcinie trasa bardzo zagmatwana, co wynikało z obowiązków zawodowych. Przedostatni pociąg puściłem wolno, by na ostatni wsiąść w Kaletach. Dokręcanie z Koszęcina do Kalet (aby dobić do setki) już w dość niskiej temperaturze.
Choć wróciłem mocno zmęczony i nieco przeziębiony, to wyjazd zdecydowanie zaliczam do udanych. Warto było: pogoda jak na początek lutego niezła, widoki też były przednie, zwłaszcza na Dziewiczej Górze w Sączowie – podjazd rejestrowany w bazie altimetr.pl
Dziękuję wszystkim moim klientom, do których dotarłem po drodze za cierpliwość i za tolerowanie mojego ubłoconego, wcale nie służbowego ubioru.

stadion KS Orzeł Biały w Brzezinach i wieża kościoła pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa © TomekChorzowwidok na autostradę A1 w okolicy Sączowa
widok na autostradę A1 w okolicy Sączowa © TomekChorzow
na zdjęciu widać, że się nie ogoliłem
na zdjęciu widać, że się nie ogoliłem © TomekChorzow
kościół pod wezwaniem Wszystkich Świętych w Siemoni po wschodniej stronie autostrady A1 © TomekChorzow
podjazd pod Dziewiczą Górę w Sączowie
podjazd pod Dziewiczą Górę w Sączowie © TomekChorzoww oddali lotnisko w Pyrzowicach
w oddali lotnisko w Pyrzowicach © TomekChorzowwystartował z Pyrzowic
wystartował z Pyrzowic © TomekChorzow
błoto na drodze przed Kolonią Woźnicką
błoto na drodze przed Kolonią Woźnicką © TomekChorzoww Koloni Woźnickiej
w Koloni Woźnickiej © TomekChorzowMała Panew w Zielonej
Mała Panew w Zielonej © TomekChorzowna Małym Rynku w Kaletach
na Małym Rynku w Kaletach © TomekChorzowrower nieźle ubłocony
rower nieźle ubłocony © TomekChorzow