do Brudzowic i dokoła lotniska

d a n e w y j a z d u 104.46 km 10.00 km teren 05:52 h Pr.śr.:17.81 km/h Pr.max:48.30 km/h Temperatura:25.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Piątek, 12 czerwca 2020 | dodano: 14.06.2020

Przed południem wyjazd do Brudzowic. Planowałem dotrzeć na godzinę 12.15 do Centrum Medycznego "Primus" na umówioną wizytę w gabinecie lekarskim. Udało się to połączyć z ciekawą wycieczką. Okrążyłem lotnisko w Pyrzowicach – jadąc „tam” od wchodu a wracając – od zachodu. Piękny prawdziwie już letni dzień. Upalna pogoda, toteż i słońce mnie spiekło. W tamtą stronę nigdzie się praktycznie nie zatrzymywałem, natomiast wracając pozwoliłem sobie na małe co nieco (też nie za wiele, gdyż zależało mi aby na godzinę 17 dotrzeć do domu). W okolicy lotniska dziwna atmosfera: niespotykane pustki – praktycznie zupełnie opustoszałe parkingi, na płycie postojowej rząd unieruchomionych samolotów, „puste” niebo. Wszystko przez pseudopandemię koronopaniki zadekretowaną przez who (celowo piszę małymi literami nazwę tej lewackiej jaczejki). Bardzo udany wyjazd. Mimo, że to tak bliska okolica, udało się zobaczyć kilka ciekawych, nieznanych mi wcześniej miejsc.
Wraz z porannym wyjazdem po pieczywo i wieczornym do biura po powrocie – setka pękła.

ruiny mostu na Brynicy na pograniczu Żychcic i Brzozowic Kamienia
ruiny mostu na Brynicy na pograniczu Żychcic i Brzozowic Kamienia © TomekChorzow

Centrum Medyczne
Centrum Medyczne "Primus" w Brudzowicach - docelowy punkt mojego wyjazdu © TomekChorzow

bociania rodzina w swoim domu
bociania rodzina w swoim domu © TomekChorzow

Zendek - przydrożna kapliczka
Zendek - przydrożna kapliczka © TomekChorzow

wiosenne maki
wiosenne maki © TomekChorzow
gdzieś na trasie
gdzieś na trasie © TomekChorzow

kościół pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Zendku
kościół pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Zendku © TomekChorzow
wnętrze kościoła pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Zendku © TomekChorzow

wiosenne maki
wiosenne maki © TomekChorzow
unieruchomione przez pseudopandemię koronopaniki samoloty na płycie postojowej lotniska w Pyrzowicach © TomekChorzow
Sączów - Kościół pod wezwaniem świętego Jakuba Apostoła
Sączów - Kościół pod wezwaniem świętego Jakuba Apostoła © TomekChorzow
dwór w Dobieszowicach (lokalnie nazywany belwederem)
dwór w Dobieszowicach (lokalnie nazywany belwederem) © TomekChorzow