w przedpołudniowym deszczu do Katowic

d a n e w y j a z d u 30.04 km 0.00 km teren 02:15 h Pr.śr.:13.35 km/h Pr.max:38.00 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Środa, 17 czerwca 2020 | dodano: 17.06.2020

Ile frajdy daje jazda w ciepłym, letnim już właściwie deszczu...
Jadąc do Katowic na Tysiącleciu kolejny rower miejski (tym razem cargo) sprowadzony do stacji. Ktoś go wcześniej porzucił nieopodal w krzakach.
W drodze powrotnej zbierając kwiaty głogu i maków dla wnuczki na procesję w oktawie Bożego Ciała.

chorzowski rower cargo NEXTBIKE porzucony w krzakach na Tysiącleciu
chorzowski rower cargo NEXTBIKE porzucony w krzakach na Tysiącleciu © TomekChorzow

w doprowadzonym do stacji rowerze cargo wcześniej ktoś wyrwał zaczep elektrozamka, wobec tego przypiąłem go obejmą (kod podano mi telefonicznie przez infolinię) © TomekChorzow

z tego krzaka zbierałem płatki kwiatów głogu
z tego krzaka zbierałem płatki kwiatów głogu © TomekChorzow