najlepszy sport to trans-sport

d a n e w y j a z d u 10.17 km 0.00 km teren 00:57 h Pr.śr.:10.71 km/h Pr.max:29.00 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Czwartek, 23 lipca 2020 | dodano: 23.07.2020

Tak mawiała bliska mi osoba z rodziny.
Do rzeczy: Rower Michała przechodzi większą naprawę: wymiana tylnego koła (ma być indywidualnie zaplatane: piasta Novatec + obręcz DH19), ale i przy okazji wymiana całego napędu: kaseta, łańcuch, korby z tarczami. Okazało się, że wkład suportu też zajechany. Nie potrafiłem go sam odkręcić - tak był zapieczony. Trzeba było zabrać go do serwisu w centrum Chorzowa. Tam też się namęczyli i przy okazji złamali sobie klucz. Nie chcąc jechać z rowerem samochodem spróbowałem go przewieźć na rowerze. Fakt, że był już pozbawiony kół, łańcucha, korb i siodełka, ale jednak był to transport ekstremalny, niełatwy choć możliwy jak się okazało. Zresztą mając doświadczenie w przewożeniu na rowerze wózka dziecięcego, odkurzacza, maszyny do szycia, drukarki komputerowej, monitora do komputera... Równocześnie przypomniał mi się opis wyprawy z rowerem na Rysy (tego bym się nie podjął). W każdym razie widok jadącego przez centrum miasta rowerzysty z wprawdzie niekompletnym rowerem na plecach wzbudzał zainteresowanie przechodniów....Nie domyślali się, że w sakwie mam jeszcze prawie 20 litrów wody - w drodze "tam" rzecz jasna :). Być może komuś z przechodniów skojarzył się mój widok ze zbieraczem złomu... ale to już jego problem

wprawne oko dostrzeże jeszcze sakwę z prawie 20 litrami wody
wprawne oko dostrzeże jeszcze sakwę z prawie 20 litrami wody © TomekChorzow

tak dojechałem na ulicę Pocztową
tak dojechałem na ulicę Pocztową © TomekChorzow

a tu już dotarłszy do domu
a tu już dotarłszy do domu © TomekChorzow
uśmiech zdradza, że zadanie wykonane - wkład suportu poluzowany
uśmiech zdradza, że zadanie wykonane - wkład suportu poluzowany © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, użytkowo

TomekChorzow
| 21:38 niedziela, 16 sierpnia 2020 | linkuj Masz rację - bezpieczne to nie było. Tu chodziło mi o to, by udowodnić, że można. Było to tylko 1,6 km w jedną stronę. Trasa była spokojna - podrzędne ulice i park, ale wiadomo - gdyby ktoś z boku wyjechał - wole nie myśleć. To bardziej taki happening niż praktyczny sposób przewożenia takich ładunków.
Kolzwer205
| 15:14 sobota, 15 sierpnia 2020 | linkuj To już wyższa szkoła jazdy, ja osobiście bał bym się trochę jechać tak przez miasto (tak naprawdę zależy to też od ruchu na ulicach), w razie jakiegoś potrącenia przez innego uczestnika ruchu można by się nabawić poważniejszych urazów.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luzla