do Chechła w letnie gorące przedpołudnie

d a n e w y j a z d u 67.71 km 8.00 km teren 04:04 h Pr.śr.:16.65 km/h Pr.max:42.10 km/h Temperatura:30.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 8 sierpnia 2020 | dodano: 09.08.2020

Przedpołudniowy wypad do Nowego Chechła z dokumentami. Przy okazji mały kawałek szlaku Leśnej Rajzy przejechany. W drodze powrotnej miłe spotkanie rodzinne w Dobieszowicach.

gdzieś pomiędzy Świerklańcem a Nowym Chechłem
gdzieś pomiędzy Świerklańcem a Nowym Chechłem © TomekChorzow
gdzieś pomiędzy Świerklańcem a Nowym Chechłem - dużo nowych
gdzieś pomiędzy Świerklańcem a Nowym Chechłem - dużo nowych © TomekChorzow
gdzieś pomiędzy Świerklańcem a Nowym Chechłem - widok w stronę północną
gdzieś pomiędzy Świerklańcem a Nowym Chechłem - widok w stronę północną © TomekChorzow
w sierpniowym słońcu
w sierpniowym słońcu © TomekChorzow

w sklepie spożywczym smakowite pączki z mięsem - aż ślinka leci :)
w sklepie spożywczym smakowite pączki z mięsem - aż ślinka leci :) © TomekChorzow
kościół pod wezwaniem świętego Brata Alberta w Nowym Chechle
kościół pod wezwaniem świętego Brata Alberta w Nowym Chechle © TomekChorzow
jezioro Świerklaniec
jezioro Świerklaniec © TomekChorzow

Brynica wypływająca spod zapory Kozłowa Góra
Brynica wypływająca spod zapory Kozłowa Góra © TomekChorzow
na Zaporze Kozłowa Góra
na Zaporze Kozłowa Góra © TomekChorzow
Dobieszowice
Dobieszowice © TomekChorzow
Kościół pod wezwaniem. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Brzezinach Śląskich
Kościół pod wezwaniem. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Brzezinach Śląskich © TomekChorzow