bez szmaty na twarzy

d a n e w y j a z d u 26.02 km 1.00 km teren 01:42 h Pr.śr.:15.31 km/h Pr.max:32.10 km/h Temperatura:27.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Poniedziałek, 10 sierpnia 2020 | dodano: 10.08.2020

Poranny kurs do Bobrka przez Godulę i Orzegów czyli dzielnice Rudy Śląskiej, która decyzją władz państwowych została zaliczona do "czerwonej strefy", gdzie na ulicy każą się "zamaskowywać". Mnie się udało - rozglądałem się za policją, która stanowiłaby w tej sytuacji spore zagrożenie, ale się udało. Nie musiałem się tłumaczyć, że nie zamierzam ulegać kowidozie (tj. chorobie psychicznej polegającej na rozsiewaniu koronopaniki i szerzeniu psychopandemii).  Choć pod rządami tej władzy, która straszy, że rozleje czerwone strefy na cały kraj, nie wiadomo co będzie dalej.

Remont linii tramwajowej w Goduli
Remont linii tramwajowej w Goduli © TomekChorzow
Bytomka między Orzegowem a Bobrkiem
Bytomka między Orzegowem a Bobrkiem © TomekChorzow
przejechałem przez
przejechałem przez "czerwoną strefę" bez szmaty na twarzy - i nie mam w związku z tym wyrzutów sumienia © TomekChorzow
ratusz dawnej gminy Łagiewniki w Bytomiu-Łagiewnikach, wzniesiony prawdopodobnie w latach 1910–1911, ulica świętych Cyryla i Metodego 38 © TomekChorzow
Chorzów, ulica Juliusza Ligonia 3 - dom z historią (rodzinną)
Chorzów, ulica Juliusza Ligonia 3 - dom z historią (rodzinną) © TomekChorzow