po kowidowej przerwie

d a n e w y j a z d u 13.05 km 0.50 km teren 01:03 h Pr.śr.:12.43 km/h Pr.max:25.70 km/h Temperatura:15.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Sobota, 10 kwietnia 2021 | dodano: 14.04.2021

Przez kilkanaście dni byłem wyłączony – nie tylko z jazdy na rowerze. Dopadło i mnie to „jedynie słuszne” choróbsko. Miałem świadomość, że skoro prawie wszyscy w otoczeniu zostali „ustrzeleni” – prawdopodobnie i mnie to nie ominie. Po przebyciu choroby podtrzymuję moje wcześniejsze stanowisko: nie sposób się przed tym do końca uchronić: ani kagańcowanie, ani kompulsywne dezynfekowanie, ani różne zabiegi (których zresztą nie stosowałem) – jak myślę nie zdają się na wiele. Takie wnioski wysnuwam z obserwacji otoczenia. Bezsensowne lockdowny, #dostań w domu, #włóż sobie worek foliowy i wiadro na łeb itd….
Dzięki Bogu przeszedłem stosunkowo łagodnie – tak sądzę, choć czekam jeszcze na wynik RTG płuc. Myślę, że pomogła też amantadyna brana od samego początku. W każdym razie – choróbsko jest wredne, wyniszczające: utrzymująca się temperatura, kaszel, niepewność, w jaką stronę może się rozwinąć…a świadomość braku odpowiedniej pomocy medycznej w razie pogorszenia, koronopanika i histeria płynąca z mediów nie ułatwia.
Po 16 dniach od pierwszych objawów, z którymi też jeszcze wsiadłem na rower 25 i 26 marca, dziś znowu udało się trochę pokręcić – delikatnie, po mieście, niedaleko, ale zawsze coś.
kwietniowy zachód słońca nad Chorzowem
kwietniowy zachód słońca nad Chorzowem © TomekChorzow

linia nr 131 Chorzów Batory-Tczew w miejscu, gdzie kiedyś jej dawny przebieg łączył się z obecnym w rejonie ulicy Głogowskiej © TomekChorzow

wieczorny widok w stronę Świętochłowic
wieczorny widok w stronę Świętochłowic © TomekChorzow
jak to dobrze, że się udało po kowidzie wsiąść znowu na rower
jak to dobrze, że się udało po kowidzie wsiąść znowu na rower © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, samotna wycieczka