Samoobsługa na ścieżce rowerowej

d a n e w y j a z d u 14.72 km 0.00 km teren 01:10 h Pr.śr.:12.62 km/h Pr.max:27.20 km/h Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Jantar
Czwartek, 29 kwietnia 2021 | dodano: 29.04.2021

Zdarza mi się od czasu do czasu przejeżdżać tą zaniedbaną ścieżką rowerową w Chorzowie. Jako, że nikt nie przycina krzaczorów, zabrałem dziś do plecaka sekator i w kilka minut trochę je przerzedziłem.
zaśmiecona i zarośnięta ścieżka rowerowa w Chorzowie pomiędzy ulicami Generała Jana Henryka Dąbrowskiego i Wolności © TomekChorzow

zaśmiecona i zarośnięta ścieżka rowerowa w Chorzowie pomiędzy ulicami Generała Jana Henryka Dąbrowskiego i Wolności - sekatorem przyciąłem nieco krzaczory © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, użytkowo

mallutky
| 08:39 sobota, 1 maja 2021 | linkuj To jest rzadko używana ścieżka i była zarośnięta. chyba ze 2 x w życiu tamtędy jechałem. Ja wolę tą obok urzędu skarbowego przy kresach. Ale fajna inicjatywa. Gratulacje :)
andale
| 20:22 czwartek, 29 kwietnia 2021 | linkuj Lepiej, żeby żaden urzędas nie jeździł na rowerze i nie zaglądał tutaj, bo te gnidy potrafią się przyczepić do każdej inicjatywy obywatelskiej. Niedawno głośno było o ławkach w krakowskim parku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa inieo