znalazłem cis Donnersmarcka

d a n e w y j a z d u 118.23 km 30.00 km teren 07:22 h Pr.śr.:16.05 km/h Pr.max:39.30 km/h Temperatura:24.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:777 m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 24 lipca 2021 | dodano: 27.07.2021

Wyjazd do Koszęcina z Piotrem i Bartkiem.
Po raz pierwszy wspólnie przemierzyliśmy tą trasę, jednak wspólny powrót okazał się niemożliwy: Brak świateł oraz wystrzał dętki Bartka 200m przed dotarciem do punktu docelowego sprawiły, że w drogę powrotną udałem się samotnie. Jadąc dobrze mi znana trasą z Kalet w stronę uroczyska Głęboki Dół wreszcie udało mi się odnaleźć cis Donnersmarcka. Powrót od Nakła już całkiem po ciemku. Od Bytomia dawniej jeździłem chodnikiem wzdłuż torów tramwajowych od osiedla Arki Bożka. Spróbowałem skorzystać z tego wariantu, ale niestety - odcinek ten jest obecnie bardzo zarośnięty.

z Bartkiem i Piotrem przy zbiorniku Kozłowa Góra
z Bartkiem i Piotrem przy zbiorniku Kozłowa Góra © TomekChorzow

Stanica Donnersmarcka koło Kalet
Stanica Donnersmarcka koło Kalet © TomekChorzow

cis Donnersmarcka koło Kalet
cis Donnersmarcka koło Kalet © TomekChorzow

ruch na górce rozrządowej na stacji Tarnowskie Góry
ruch na górce rozrządowej na stacji Tarnowskie Góry © TomekChorzow

zestawy kołowe na stacji Tarnowskie Góry
zestawy kołowe na stacji Tarnowskie Góry © TomekChorzow

Kategoria >100 km, nie-samotna wycieczka, wyjazd rodzinny

TomekChorzow
| 07:01 sobota, 31 lipca 2021 | linkuj Szczypiorizka: Chyba nie mówimy o tym samym.
Mi chodziło o ten wąski chodnik prowadzący od Osiedla Arki Bożka w stronę Chorzowa wzdłuż torów tramwajowych. Ma on szerokość 2-3 płyt chodnikowych i jest mocno zarośnięty. Kiedyś nim często, ale zaprzestałem od pewnego czasu, odkąd przekonałem się do trasy przez Żabie Doły albo przez Łagiewniki. Odcinek chodnika, o którym tu wspominałem zaczyna przy skrzyżowaniu ulicy Arki Bożka z Chorzowską w Bytomiu a kończy przed bunkrem naprzeciw wylotu ulicy Pszczelnej na Chorzowską. Nie dość, że bardzo tam zarosło, to jeszcze nawierzchnia jest fatalna, płyty wykruszone. Jak już musiałbym kiedyś tamtędy jechać (nie korzystając z żadnej z w/w alternatywnych tras), to zdecydowanie wybrałbym chodnik po przeciwnej stronie ulicy Chorzowskiej od strony OBI. Zresztą jadąc DO Chorzowa można też jechać dołem zjeżdżając w prawo w dół za stacją BP i jechać jednokierunkową drogą (która też jest oznaczona jako Chorzowska), przecinając Krzyżową i wyjechać koło cmentarza także przy wylocie ulicy Pszczelnej.
szczypiorizka
| 15:36 piątek, 30 lipca 2021 | linkuj Znaleźć cis to sztuka :-) Ja za drugim razem dopiero znalazłam.
A co do trasy od Arki Bożka- chodzi o ten szlak PPTK ee zielony?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ceobi