do Panewnik w sobotni poranek

d a n e w y j a z d u 34.47 km 3.00 km teren 02:15 h Pr.śr.:15.32 km/h Pr.max:40.20 km/h Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 16 października 2021 | dodano: 17.10.2021

Poranny wypad do Panewnik: na Mszę Świętą, a przy okazji - po jej zakończeniu w celu dostarczenia dokumentów klientowi. W drodze powrotnej mały rekonesans - zależało mi by zobaczyć z bliska budujący się kościół w Starych Panewnikach.

Bazylika franciszkańska pod wezwaniem świętego Ludwika Króla i Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Panewnikach © TomekChorzow

figura świętej Jadwigi śląskiej przed bazyliką pod wezwaniem świętego Ludwika Króla i Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Panewnikach © TomekChorzow

przy grocie matki Bożej z Lourdes na panewnickiej kalwarii
przy grocie matki Bożej z Lourdes na panewnickiej kalwarii © TomekChorzow

punkt ładowania samochodów elektrycznych przy bazylice Ojców Franciszkanów w Panewnikach © TomekChorzow

powstający kościół pod wezwaniem świętego Antoniego Padewskiego w Starych Panewnikach © TomekChorzow

staw Rybaczówka w lesie w Radoszowach
staw Rybaczówka w lesie w Radoszowach © TomekChorzow

Wieczorem jeszcze na Pocztową 2. Przywiozłem stamtąd 2 worki, z liśćmi, pozamiatanymi sprzed biura, których nie chciała przyjąć ALBA. Wylądowały w kontenerze ogólnym na śmieci obok domu. Cóż - trudno, żebym płacił za usuwanie liści opadłych z drzew nie należących do mnie a nawianych pod moje biuro.

worki z liśćmi przyjechały do garażu
worki z liśćmi przyjechały do garażu © TomekChorzow