trasą modernizowanej linii kolejowej nr 131

d a n e w y j a z d u 12.61 km 1.00 km teren 00:59 h Pr.śr.:12.82 km/h Pr.max:32.50 km/h Temperatura:19.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Niedziela, 4 września 2022 | dodano: 05.09.2022

Poranny wypad z wcześniej upatrzonym celem: chodziło mi o zobaczenie placu budowy (a raczej modernizacji) linii kolejowej nr 131 przebiegającej przez Chorzów. W okolicy ulicy ks. Piotra Skargi wjechałem na teren nie istniejącego aktualnie torowiska. Dojechałem prawie do rejonu ulicy Poznańskiej, ale zauważywszy skierowane w moją stronę czujne oczy kamer monitoringu, zdecydowałem się zawrócić. Wynagrodziłem sobie to z kolei wejściem i wieżę szybu Prezydent. Dość dobra widoczność pozwoliła na relatywnie dalekie obserwacje.

teren linii kolejowej nr 131 przebiegającej przez Chorzów
teren linii kolejowej nr 131 przebiegającej przez Chorzów © TomekChorzow

demolka chorzowskich rowerów miejskich trwa nadal
demolka chorzowskich rowerów miejskich trwa nadal © TomekChorzow

Stadion Śląski widziany w wieży szybu Prezydent
Stadion Śląski widziany w wieży szybu Prezydent © TomekChorzow

na wieży szybu Prezydent
na wieży szybu Prezydent © TomekChorzow

wieża szybu Prezydent
wieża szybu Prezydent © TomekChorzow

teren linii kolejowej nr 131 przebiegającej przez Chorzów
teren linii kolejowej nr 131 przebiegającej przez Chorzów © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, samotna wycieczka