na Tysiąclecie i do Parku Śląskiego

d a n e w y j a z d u 13.36 km 0.00 km teren 00:52 h Pr.śr.:15.42 km/h Pr.max:27.60 km/h Temperatura:20.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Jantar 2
Niedziela, 6 sierpnia 2023 | dodano: 09.08.2023

w ciepłym letnim deszczu - najpierw na Mszę do kościoła na Dolnym Tysiącleciu a potem w kilka innych miejsc: odkryłem ciekawy półwysep na stawie Maroko i przyjrzałem się ku mojej radości jak postępują prace demontażowe związane z demontażem konstrukcji związanych z niedoszłym festiwalem w Parku Śląskim.
Cały Park jest mój - pogoda sprawiła, że praktycznie nikogo nie ma - pomimo niedzielnego południa.

kościół pod wezwaniem Podwyższenia Krzyża Świętego i Matki Bożej Uzdrowienia Chorych na dolnym Tysiącleciu © TomekChorzow

Rawa po przejściu przez oczyszczalnię ścieków Klimzowiec
Rawa po przejściu przez oczyszczalnię ścieków Klimzowiec © TomekChorzow

Staw Maroko na Tysiącleciu
Staw Maroko na Tysiącleciu © TomekChorzow

widok na Tysiąclecie z półwyspu na Stawie Maroko
widok na Tysiąclecie z półwyspu na Stawie Maroko © TomekChorzow

remont kanału regatowego w Parku Śląskim
remont kanału regatowego w Parku Śląskim © TomekChorzow

na Polach Marsowych w Parku Śląskim trwa rozbieranie konstrukcji przygotowywanej pod hałaśliwą imprezę, która na szczęście nie doszła do skutku © TomekChorzow