do Katowic i na Bytków

d a n e w y j a z d u 38.60 km 0.00 km teren 02:37 h Pr.śr.:14.75 km/h Pr.max:32.30 km/h Temperatura:23.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Accent Nordkapp
Sobota, 30 września 2023 | dodano: 03.10.2023

Przed południem na Zawodzie (Katowice), do Teściowej - w lekkim deszczu.
Po południu na Bytków na urodziny. Rozpogodziło się, ale w Parku Śląskim na tzw. dużej pętli złapałem gumę. Stara dętka do wyrzucenia. Poszła łatka naklejona kilka lat temu.
Wrzesień zamykam rekordowym dystansem: 1 127 km - jak na mnie bardzo dużo..

W Katowicach po raz pierwszy udało mi się być świadkiem szlifowania szyn tramwajowych

szlifowanie szyn tramwajowych w Katowicach na ulicach Warszawskiej i 1 Maja
szlifowanie szyn tramwajowych w Katowicach na ulicach Warszawskiej i 1 Maja © TomekChorzow

szlifierka do szyn tramwajowych w akcji
szlifierka do szyn tramwajowych w akcji © TomekChorzow

na ulicy Warszawskiej blisko Rynku trwa wymiana tramwajowej sieci trakcyjnej
na ulicy Warszawskiej blisko Rynku trwa wymiana tramwajowej sieci trakcyjnej © TomekChorzow