do Katowic przed wyborami

d a n e w y j a z d u 27.31 km 0.00 km teren 01:52 h Pr.śr.:14.63 km/h Pr.max:32.00 km/h Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Wheeler 2600
Wtorek, 10 października 2023 | dodano: 10.10.2023

Przed południem kurs na Osiedle Paderewskiego po dokumenty.
W drodze do Katowic przed Wesołym Miasteczkiem (ja ciągle używam tej nazwy) na ścieżce rowerowej zatrzymał mnie patrol policji: kontrola trzeźwości, wyposażenia roweru (odblasków, dzwonka, hamulców) i rzecz jasna dowodu osobistego....
Katowice (i nie tylko) upstrzone mnóstwem banerów wyborczych - często zniszczonych, podartych i "przyozdobionych".

folklor - śmietnik wyborczy w Katowicach
folklor - śmietnik wyborczy w Katowicach © TomekChorzow

Przejeżdżając przez rejon rektoratu Uniwersytetu Śląskiego rzucają się w oczy grupki studentów, palących papierosy ubranych i zachowujących się na tyle nieciekawie, że trudno o nich myśleć jako o przyszłej inteligencji.....

kampus Uniwersytetu Śląskiego
kampus Uniwersytetu Śląskiego © TomekChorzow