Sopot-Gdańsk Oliwa i powrót z Katowic do domu

d a n e w y j a z d u 15.81 km 0.00 km teren 01:26 h Pr.śr.:11.03 km/h Pr.max:24.10 km/h Temperatura:-2.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Jantar 2
Czwartek, 7 grudnia 2023 | dodano: 14.12.2023

Znowu w Sopocie z rowerem i na rowerze - po ponad 7 latach. Po hotelowym śniadaniu krótka przejażdżka na plażę sopocką i jelitkowską. Udało się na chwilę zanurzyć stopy w bałtyckiej wodzie. Przeżycie jest nie tylko "termiczne". Po szkoleniu szybciutko (dlatego między innymi wziąłem rower) - z biurowca przy ulicy Jelitkowskiej na dworzec Gdańsk-Oliwa. Wygodna podróż pociągiem, a z Katowic do domu już po śniegu. Łatwiej było niż poprzedniego ranka. Odśnieżono najtrudniejsze miejsca. W progi domu wszedłem o północy. Krótki, ale jakże udany wyjazd . Przeżycia bezcenne. Pomysł świetny i realizacja także. DG :)

na sopockiej plaży 7 grudnia
na sopockiej plaży 7 grudnia © TomekChorzow

na plaży w Sopocie
na plaży w Sopocie © TomekChorzow

mój ślad na bałtyckim brzegu
mój ślad na bałtyckim brzegu © TomekChorzow

morsy też się kąpały
morsy też się kąpały © TomekChorzow

na plaży w Jelitkowie
na plaży w Jelitkowie © TomekChorzow

Sopot, ulica Hestii 1 - po 7 latach też na rowerze, ale innym
Sopot, ulica Hestii 1 - po 7 latach też na rowerze, ale innym © TomekChorzow

Jeden z budynków biurowych należących do Centrali ERGO Hestii przy ulicy Jelitkowskiej w Gdańsku © TomekChorzow

granica Gdańska i Sopotu na rowerowej R10
granica Gdańska i Sopotu na rowerowej R10 © TomekChorzow

tylko mój rower stał przed hestyjnym biurowcem - innych nie było
tylko mój rower stał przed hestyjnym biurowcem - innych nie było © TomekChorzow

rower wisi w pociągu IC 5420 Hutnik relacji Gdynia Główna - Bielsko Biała Główna © TomekChorzow

w Katowicach po powrocie
w Katowicach po powrocie © TomekChorzow

świąteczna dekoracja w centrum Katowic - opodal Rynku
świąteczna dekoracja w centrum Katowic - opodal Rynku © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, śnieg/lód pod kołami, użytkowo, z rowerem w pociągu