na najstarszym rowerze...

d a n e w y j a z d u 10.01 km 0.00 km teren 00:45 h Pr.śr.:13.35 km/h Pr.max:28.10 km/h Temperatura:5.0 HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy:174 m Kalorie: kcal Rower:Romet Tyler
Wtorek, 23 kwietnia 2024 | dodano: 23.04.2024

... z mojej "stajni". Przejazd testowy po mieście (do biura) i po Parku Śląskim dla sprawdzenia najbardziej sfatygowanego mojego roweru po przeprowadzonej naprawie. Wymieniony wkład suportu. Pomiar prędkości i dystansu Garminem

Romet dojechał pod wieżę wyciągową szybu Prezydent w Chorzowie
Romet dojechał pod wieżę wyciągową szybu Prezydent w Chorzowie © TomekChorzow

Kategoria jazda miejska, użytkowo

Kolzwer205
| 20:44 piątek, 26 kwietnia 2024 | linkuj Staruszek chyba nie do zdarcia ;)
TomekChorzow
| 23:38 czwartek, 25 kwietnia 2024 | linkuj Na pierwszy rzut oka tak wygląda, zwłaszcza, że kolor taki "wagantowy". Od czasu wykonania zdjęcia pokazanego na "mój sprzęt" utracił osłonę łańcucha, dostał inną kierownicę (z odzysku) i dostał nowe opony (już nie z odzysku).
mallutky
| 22:27 czwartek, 25 kwietnia 2024 | linkuj Myślałem, że to stary Wagant,

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rkres