jazda miejska
| Dystans całkowity: | 32104.94 km (w terenie 663.11 km; 2.07%) |
| Czas w ruchu: | 2307:57 |
| Średnia prędkość: | 13.89 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 52.90 km/h |
| Suma podjazdów: | 20898 m |
| Maks. tętno maksymalne: | 173 (100 %) |
| Maks. tętno średnie: | 139 (80 %) |
| Suma kalorii: | 8472 kcal |
| Liczba aktywności: | 1678 |
| Średnio na aktywność: | 19.13 km i 1h 22m |
| Więcej statystyk | |
do Katowic z rana
d a n e w y j a z d u
30.11 km
0.20 km teren
01:53 h
Pr.śr.:15.99 km/h
Pr.max:35.10 km/h
Temperatura:10.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Accent Nordkapp
a powrót w deszczu
Wieżowiec przy rondzie osiągnął pełną wysokość © TomekChorzow
Kategoria jazda miejska, użytkowo
2 razy do Hajduk
d a n e w y j a z d u
17.04 km
0.10 km teren
01:04 h
Pr.śr.:15.97 km/h
Pr.max:39.50 km/h
Temperatura:11.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Wheeler 2600
po raz pierwszy to jeszcze po ciemku (po pieczywo)
Kategoria jazda miejska, użytkowo
wieczornie do Katowic
d a n e w y j a z d u
28.00 km
0.00 km teren
01:52 h
Pr.śr.:15.00 km/h
Pr.max:36.00 km/h
Temperatura:11.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Accent Nordkapp
w jesiennej mgle, ale wpierw po Chorzowie i to od rana..
W godzinach pracy trzeba było wejść na rusztowanie © TomekChorzow
Wieczorem na Placu Kwiatowym w Katowicach © TomekChorzow
Kategoria użytkowo, jazda miejska
po Chorzowie
d a n e w y j a z d u
11.27 km
0.00 km teren
00:45 h
Pr.śr.:15.03 km/h
Pr.max:32.50 km/h
Temperatura:20.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Wheeler 2600
a więc niedaleko. Po wieczornej rundzie po osiedlu okazało się przy okazji mycia roweru, że poszła szprycha w tylnym kole.
Dziś 100% pracowników dojechało na rowerze do biura © TomekChorzow
Kategoria użytkowo, jazda miejska
do Świętochłowic
d a n e w y j a z d u
19.14 km
0.10 km teren
01:12 h
Pr.śr.:15.95 km/h
Pr.max:33.00 km/h
Temperatura:21.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Wheeler 2600
w ciepły październikowy poranek
Nadbudowywanie kamienicy przy ulicy Wyzwolenia 67 w Świętochłowicach © TomekChorzow
Kategoria użytkowo, jazda miejska
po Chorzowie
d a n e w y j a z d u
10.56 km
0.00 km teren
00:41 h
Pr.śr.:15.45 km/h
Pr.max:30.00 km/h
Temperatura:23.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Wheeler 2600
piękna, jesienna pogoda. Szkoda, że tak mało czasu na jazdę.
Kategoria użytkowo, jazda miejska
Bytom z rana
d a n e w y j a z d u
26.81 km
4.00 km teren
02:00 h
Pr.śr.:13.40 km/h
Pr.max:45.00 km/h
Temperatura:13.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Wheeler 2600
Szybki wyjazd do centrum Bytomia, aby zdążyć na godzinę
7:30. Gdzie i po co? – kto wie ten wie…. W drodze powrotnej nieco leniwe
kluczenie po uliczkach południowej części Rozbarku. Ciekawe i klimatyczne osiedle
– niby blisko centrum Bytomia, a jakby zupełnie na wsi, drewniane domki,
krasnoludki, cicho i spokojnie. Potem w stronę Chorzowa śladem dawnej kolei
wąskotorowej i błotnistą drogą pomiędzy linią kolejową a Osiedlem Pod Arkadami.
TLK48102 SZKUNER Katowice-Kołobrzeg podąża w stronę stacji w Bytomiu przez mostek nad ulicą Dojazd © TomekChorzow
Domki przy ulicy Miodowej na Rozbarku © TomekChorzow
Domki przy ulicy Łącznej na Rozbarku © TomekChorzow
Krasnoludkowo © TomekChorzow
Jeszcze mniejsze domki przy ulicy Józefa Bema © TomekChorzow
Drewniany krzyż w pobliżu stacji Chorzów Stary © TomekChorzow
Bardzo dużo błota © TomekChorzow
A tu już nieco mniej błota (na "tyłach" osiedla Pod Arkadami w Chorzowie) © TomekChorzow
Kategoria jazda miejska
po Chorzowie
d a n e w y j a z d u
13.31 km
0.20 km teren
00:54 h
Pr.śr.:14.79 km/h
Pr.max:29.00 km/h
Temperatura:16.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Wheeler 2600
Kategoria jazda miejska, użytkowo
malowanki i słupki czyli absurdy w drodze do Katowic
d a n e w y j a z d u
30.36 km
0.00 km teren
01:53 h
Pr.śr.:16.12 km/h
Pr.max:41.70 km/h
Temperatura:12.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Accent Nordkapp
... z rana, czyli jak zazwyczaj
Jadąc do Katowic postanowiłem za dnia odwiedzić z aparatem fotograficznym odnowione okolice Stadionu Śląskiego. I tak: na świeżym bardzo równym skądinąd asfalcie wylano mnóstwo farby tworząc niezrozumiałą, wydaje się niepotrzebną i niepraktyczną malowankę. Zużyto też dziesiątki metrów rurki stalowej na niebezpieczne słupki stojące nieraz na środku pasa. Separacja ruchu pieszego, rolkowego i rowerowego na bardzo wąskie pasy jest iluzoryczna. Jeśli pas dla pieszych jest tak wąski, jak na jednym ze zdjęć poniżej, to jak się mają na nim minąć 2 osoby albo 2 pary albo 2 wózki dziecięce?. Nie wziąłem miarki centymetrowej, ale w najbliższych dniach to zrobię...
A cóż powiedzieć o słupkach stojących tak gęsto na "drodze rowerowej" - celowo używam cudzysłowu, że trudno pomiędzy nimi przejechać, albo stojącymi wprost na środku pasa rowerowego lub innego - patrz pierwsze zdjęcie. Widać na nim też nader oryginalne "skrzyżowanie" wymalowane na asfalcie. Rozumiem intencje - nie wpuścić blachosmrodów tam gdzie znaleźć się nie powinny, ale chyba nie tędy droga. Konia z rzędem temu, kto uważa, że tak wąskie pasy ruchu nie będą kolizyjne np. w niedzielne popołudnia, kiedy to park jest mocno oblężony. Po prostu w takie dni nie można tam się wybrać na rowerze. Cóż - myślenie boli (zwłaszcza tych, co to zaprojektowali). Pewnie twórcy tego nonsensu nigdy na rowerze nie jeżdżą Nie chodzą też pieszo, tylko "wożą się" -żeby nie powiedzieć dosadniej - śmierdzielami czyli blachsmrodami.
Jednym zdaniem: znowu "odwalono chałę" tworząc coś, "aby się nazywało", aby ująć w sprawozdaniach, że wokół Stadionu Śląskiego powstało ileś km oznakowanych ścieżek rowerowych. Znam tą metodę działania z dzieciństwa, czyli z czasów komuny..Może ocena zbyt surowa, bo w tamtych czasach ścieżek rowerowych w ogóle nie było, a w Parku milicjanci wykręcali rowerzystom wentyle, ale chodzi o sposób działania.
Malowanki i nonsensowne słupki © TomekChorzow
Przejazd rowerowo-rolkowy © TomekChorzow
Słupki na środku pasów © TomekChorzow
Dla wyważenia i poprawy nastroju - piękne, jesienne już barwy na Osiedlu Paderewskiego.
Barwy już bardzo jesienne © TomekChorzow
Kategoria jazda miejska, użytkowo
do Bobrka
d a n e w y j a z d u
30.33 km
2.00 km teren
01:55 h
Pr.śr.:15.82 km/h
Pr.max:44.60 km/h
Temperatura:14.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Accent Nordkapp
Poranny kurs do Bobrka. Przypomniała mi się rzecz jasna trasa w to samo miejsce z 7 stycznia 2017r. - tyle, że było "nieco" zimniej.
Dziś całkiem przyjemnie, choć czuje się jesień...
Powrót przez kilka nieznanych ulic w Rudzie (Orzegowie?). Przy okazji mijając kolejny schron należący do punktu oporu "Godula"
Na drodze łączącej ulicę Na Łąkach w Rudzie z ulicą Emilii Plater w Orzegowie © TomekChorzow
Domy na końcu ulicy Feliksa Wyleżoła w Ożegowie © TomekChorzow
Na ulicy Bartosza Głowackiego w Orzegowie © TomekChorzow
Na ulicy pułkownika Jana Kilińskiego w Orzegowie © TomekChorzow
Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa w Rudzie © TomekChorzow
Ciężki schron bojowy nr 20 przy ulicy Ludwika Solskiego należący do punktu oporu „Godula” © TomekChorzow
Kto zauważy wiewiórkę? © TomekChorzow
Kategoria jazda miejska, użytkowo

























